تحلیل آمریکن انترپرایز درباره نقش کلیدی آرای مستقل در تعیین انتخابات آمریکا
 
جلب آرای خاکستری، برگ برنده ریاست‌جمهوری 2024
 

 

[راضیه زرگری] متیو کانتیننتی در مقاله‌ای در اندیشکده آمریکن انترپرایز، نوشت: «دونالد ترامپ تا‌کنون در مبارزات انتخاباتی 2024، از حمایت مستمر مستقل‌ها برخوردار بوده است. نظرسنجی آوریل فاکس نیوز از رأی‌دهندگان ثبت نام شده نشان می‌دهد که ترامپ در مجموع آرای ثبت نام کننده‌ها را با یک امتیاز و آرای مستقل‌ها را با 2امتیاز به‌دست آورده است. همین الگو در ایالت‌ها قابل مشاهده است. نظرسنجی‌ها در ایالت‌های دارای نوسان نشان می‌دهد که ترامپ برنده مستقل‌ها بوده و همه میدان‌های نبرد را به جز میشیگان در اختیار دارد. به علاوه، نظرسنجی جولای امرسون در ایالت‌های دارای نوسان نشان می‌دهد که ترامپ در هر ایالت، از آریزونا تا پنسیلوانیا، برنده آرای مستقل و رأی‌دهندگان ثبت نام شده است.

حمایت مستقل‌ها از ترامپ بعد از محکومیتش روند کاهشی داشته است
نویسنده آمریکن انترپرایز با این حال تأکید کرده که نظرسنجی امرسون نشان داد که حمایت مستقل‌ها از ترامپ روند کاهشی داشته است. شانس او در میان مستقل‌های آریزونا، میشیگان و پنسیلوانیا کمتر از 45درصد است. ترامپ همچنین درنظرسنجی ژوئن فاکس نیوز حمایت مستقل‌ها را از دست داد؛ در یک نوسان شدید، مستقل‌ها از طرفداری از ترامپ با 2امتیاز به طرفداری از بایدن با 9امتیاز تغییر کرده‌اند که باعث می‌شود رئیس‌جمهور فعلی در بین رای‌دهندگان در سراسر کشور 2امتیاز برتری داشته باشد. این اعداد نشان می‌دهد که محکومیت ترامپ در شهر نیویورک به پیشتازی او لطمه زد.
حاشیه‌های ترامپ می‌تواند نظر مستقل‌ها را جلب کند
نویسنده این مقاله در ادامه به انتخابات گذشته نگاهی گذرا کرده است:تجربه نشان داده نامزد ریاست‌جمهوری یا حزب سیاسی که آرای رأی‌دهندگان مستقل را به‌دست آورد، در 7 انتخابات از 10 انتخابات دوسالانه گذشته، کاخ سفید یا مجلس نمایندگان را به‌دست آورده است. رأی‌دهندگان مستقل عملکرد اقتصادی بایدن، مدیریت مهاجرت و سیاست خارجی او را تأیید نمی‌کنند. آنها به علاوه نگرانی‌های عموم مردم در مورد سن و ناتوانی بایدن را به اشتراک می‌گذارند.

مستقل‌ها چگونه تردیدها   برای انتخاب را کنار بگذارند؟
نویسنده آمریکن انترپرایز معتقد است ترامپ برای جلب آرای مستقل‌ها می‌تواند در مناظره هفته آینده روی تورم، مهاجرت و سیاست خارجی تمرکز کرده و به رأی‌دهندگان یادآوری کند که آنها اقتصاد، سیاست‌های مرزی و تصویر صحنه جهانی ترامپ را به شرایط فعلی ترجیح می‌دهند ؛ او همچنین می‌تواند یک نامزد برای معاون اول رئیس‌جمهور انتخاب کند که به رأی‌دهندگان مستقل اطمینان دهد، نه اینکه آنها را بترساند. برای پیروزی در سال 2024 هم ترامپ باید مستقل‌ها را متقاعد کند که جو بایدن یک رئیس‌جمهور شکست خورده است وگرنه نمی‌تواند چندان به بازگشت به کاخ سفید امیدوار باشد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/247614/جلب-آرای-خاکستری،-برگ-برنده-ریاست‌جمهوری-2024