نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی امشب آینده دیپلماسی دولت چهاردهم را ترسیم می‌کنند
 
تکیه به داخل یا نگاه به خارج؟
 

 

چهارمین مناظره با محوریت سیاست خارجی و با عنوان «ایران در جهان امروز» امروز، دوشنبه، چهارم تیرماه، از ساعت 20 تا 24، برگزار و به طور زنده از شبکه‌های یک، سلامت و جام‌جم پخش می‌شود.
به گزارش شهروند، نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمین مناظره تلویزیونی‌شان از ساعت 20 امشب با محوریت سیاست خارجی حضور می‌یابند و طی چهار ساعت به ارائه برنامه‌های خود، بحث و گفت‌وگو با رقبای انتخاباتی و نیز پاسخ به سوالات کارشناسان و دغدغه‌های مردم می‌پردازند.
در مناظره چهارم، صندلی نامزدها به این شرح است: «شماره یک: محمدباقر قالیباف»؛ «شماره دو: مسعود پزشکیان»؛ «شماره سه: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»؛ «شماره چهار: مصطفی پورمحمدی»؛ «شماره پنج: سعید جلیلی» و «شماره شش: علیرضا زاکانی».
تاکنون سه مناظره تلویزیونی با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روی آنتن رفته است و شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تشریح برنامه‌ها و نظرات خود در این محورها پرداختند و به سوالات مردم و کارشناسان پاسخ دادند.
همچنین مناظره پنجم به عنوان آخرین مناظره تلویزیونی با محوریت اقتصادی و با عنوان «کارآمدسازی دولت» فردا، سه‌شنبه، پنجم تیرماه، برگزار خواهد شد که البته ساعت برگزاری این مناظره به خاطر برپایی جشن‌های عید سعید غدیر در سراسر کشور، با دیگر مناظره‌ها متفاوت است و از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.
اجرای مناظره‌ها را مهدی خسروی عهده‌دار است و این مناظره‌ها همزمان با شبکه یک سیما به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند. همچنین شبکه جام‌جم این مناظره‌ها را به طور زنده پخش خواهد کرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/247568/تکیه-به-داخل-یا-نگاه-به-خارج؟-