امام جمعه موقت تهران:
 
زمینه افزایش وحدت و اقتدار با مشارکت بالا ایجاد می‌شود
 

 

خطیب موقت نمازجمعه تهران با بیان اینکه در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم تأکید کرد: با مشارکت بالا زمینه افزایش وحدت و اقتدار ایجاد ‌می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های عبادی-سیاسی تهران در مصلای امام خمینی(ره) افزود: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم. مطابق اصل ششم قانون اساسی کشور به اتفاق آرا عمومی باید اداره شود. جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته پرونده درخشانی ارائه کرده است.
وی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند، اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج؛ این دو مقوله در دستور کار مسئولان باشد.
ابوترابی فرد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر حضور پرشور مردم در انتخابات باشد، این وحدت ملی را نشان می‌دهد و در ادامه به پیوند ناگسستنی حضور پر شور مردم در انتخابات، وحدت ملی، قدرت ملی، امنیت و رشد و توسعه علمی و اقتصادی کشور اشاره کردند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت بالا زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی فراهم شود و با انتخاب شایسته‌ترین فرد راه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب، رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار گردد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/247413/زمینه-افزایش-وحدت-و-اقتدار-با-مشارکت-بالا-ایجاد-می‌شود