روز باشکوه در یزد
 
سلام چادرملو و خیبر به لیگ برتر
 

 

[شهروند] یکشنبه شب چادرملو با برتری مقابل دریای بابل به عنوان دومین تیم صعود کننده راهی لیگ برتر شد تا بعد از قطعی شدن قهرمانی خیبر خرم آباد در لیگ آزادگان، حالا یزد هم در لیگ بیست و چهارم نماینده داشته باشد.

یزد بعد از 18 فصل در لیگ برتر نماینده دارد
تیم فوتبال چادرملو با حضور 18 هزار هوادار در ورزشگاه شرایط جوی جالبی را تجربه می‌کرد اما استرس صعود به لیگ برتر باعث شده بود تا تیم دریا بابل در دقایق ابتدایی خطرناک‌تر ظاهر شوند و چندبار روی دروازه این تیم حضور پیدا کنند. در ادامه مسابقه چادرملو توسط بازیکن گلزنشان یحیی‌زاده توانستند دروازه دریا بابل را باز و ادامه مسابقه را با خیال آسوده‌تری دنبال کنند و استرس دقایق ابتدایی را نداشته باشند.
نیمه دوم با برتری چادرملو و تسلط آنها روی توپ و میدان ادامه پیدا کرد و بازیکنان چادرملو حملاتی را هم روی دروازه دریای بابل شکل دادند اما موفق به گلزنی نشدند. در ثانیه‌های پایانی مسابقه بهترین موقعیت دریا بابل ایجاد شد و توپ با اختلاف اندک از مقابل پای مهاجم دریا عبور کرد و توپ به شکل عجیبی به گل تبدیل نشد. در نهایت چادرملو با پیروزی در این مسابقه توانست تاریخ سازی کند و بعد سال‌های طولانی به لیگ برتر صعود کنند و این شبی فراموش نشدنی برای مردم استان یزد خواهد بود. در سوی دیگر تیم فوتبال دریا بابل با شکست در این مسابقه به مسابقات لیگ دسته دوم سقوط کرد و در این مسابقه روی تلخ و شیرین فوتبال به نمایش گذاشته شد!

خیبر رکورد زد و به لیگ برتر رسید
شاگردان رضا مهاجری که هفته گذشته با رسیدن به امتیاز 76، قهرمانی خود را در لیگ آزادگان قطعی کرده بودند، دوشنبه شب با کسب تساوی شهرراز، به یک رکورد ویژه دست یافتند. شاگردان رضا مهاجری در طول فصل اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول 77 امتیاز به دست آوردند و با اقتدار قهرمان شدند. کسب این تعداد امتیاز هرگز برای هیچ تیمی در دسته‌های مختلف فوتبال ایران رخ نداده بود و خیبری‌ها یک رکورد خاص را به ثبت رساندند. بیشترین امتیاز یک تیم در ادوار گذشته لیگ یک و لیگ برتر، به فصل 1401-1400 مسابقات دسته اول برمی‌گردد که ملوان بندر انزلی 71 امتیاز کسب کرد و راهی لیگ برتر شد! حالا خیبری‌ها با 77 امتیاز این رکورد را ارتقا بخشیدند و جشنی بزرگ را با رکوردی خاص برپا کردند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/246910/سلام-چادرملو-و-خیبر-به-لیگ-برتر