هشتمین شکست متوالی برای تیم ملی والیبال
 
سقوط محض!
 
تیم ملی والیبال با شکست مقابل ترکیه به ثبت یک رکورد فاجعه‌بار نزدیک شد.
 

 [شهروند] هشت بازی و هشت باخت، این خلاصه‌ای از عملکرد فاجعه‌بار تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها تا به اینجای رقابت‌ها بوده است. سروقامتان کشورمان که بعد از متحمل شدن هفت شکست؛ با تغییر کادرفنی مواجه شدند و حالا زیرنظر پیمان اکبری پا به رقابت هشتم خود گذاشتند؛ حتی حریف ترکیه هم نشدند و در قعر جدول 16تیمی مسابقات قرار دارند.

ترکیه 3- ایران یک؛ هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم
تیم ملی کشورمان موفق شد نخستین ست از بازی هشتم را با نتیجه نزدیک 25بر 23از حریف نه‌چندان قدرتمند خود ببرد تا اینطور به‌نظر برسد که انتظارها برای تماشای نخستین پیروزی به پایان رسیده است، اما متحمل شدن سه شکست در سه ست متوالی با نتایج 25بر 23، 25بر 23و 27بر 25بدین معنا بود که تیم ملی کشورمان علنا به زنگ تفریح رقبا در لیگ ملت‌ها تبدیل شده است! تیمی که دو سالی است رنگ خوشبختی را ندیده و حتی شوک برکناری پائز هم کمکی به آن نکرد.

تیم ملی در آستانه ثبت یک رکورد فاجعه‌بار
درصورتی که والیبال ایران هر 4مسابقه بعدی خود در لیگ ملت‌های والیبال را با شکست به پایان برساند، یک رکورد تاریخی را رقم می‌زند. از سال 2018و تغییر در فرمت برگزاری تورنمنت لیگ ملت‌ها سابقه نداشته تیمی بدون پیروزی، این مسابقات را ترک کند. در سال 2018کره‌جنوبی یک پیروزی به‌دست آورد، در سال 2019چین یک برد به‌دست آورد، در سال 2021استرالیا با پیروزی بر ایران یک برد کسب کرد، در سال 2022باز هم استرالیا یک برد به دست آورد و در سال 2023نیز چین، بلغارستان و ایران دو پیروزی به‌دست آوردند. گفتنی است که چهار مسابقه آینده ایران برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهد بود.

تقوی: بی‌غیرت‌ها جایی در تیم ملی ندارند
بعد از هشتمین شکست متوالی تیم ملی، رئیس جوان فدراسیون والیبال گفت: «بعضی از این بازیکنان واقعا آسیب‌دیدگی داشتند. بردیا سعادت، واقعا دوست داشت بازی کند، اما نتوانست. اصغر مجرد هم آسیب‌دیدگی داشت، اما برخی بازیکنان هم حاضر نشدند برای مردم‌شان بازی کنند. معتقدم کسی که برای مردمش دوست ندارد بازی کند اصلا نیازی نیست، باشد. والیبالیست بزرگی که حاضر نشد برای مردم کشورش بازی کند اصلا چرا باید والیبال بازی کند. قرار است همه کسانی که نیامدند مدارک و مستندات‌شان را بیاورند که چرا نیامدند. اگر مستندات‌شان محکم نباشد طبق قانون، فدراسیون به بدترین شکل با آنها برخورد می‌کند. این بی‌غیرتی بازیکن است. کسی که پرچم ایران را روی سینه‌اش دارد نباید بخاطر پول چنین حرفی بزند. کسی که چنین رفتاری می‌کند باید به بدترین شکل تنبیه شود و این را به‌زودی خواهید دید. کوبا را می‌بینید و وضعش را می‌دانید، اما ستاره‌هایش با افتخار برایش بازی می‌کنند.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/246655/سقوط-محض!-