واکنش کنعانی به اظهارات ناقض حقوق بشری سناتور آمریکایی
 
تشویق به‌کارگیری بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی ناقض تمامی اصول بشردوستانه است
 

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اظهارات وحشتناک و ناقض تمامی قواعد، ارزش‌ها و اصول بشردوستانه از سوی یک سناتور آمریکایی در توجیه و تشویق به‌کارگیری بمب هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی، نشان از میزان توحّش این طیف جنگ‌طلب و بی‌اعتنایی کامل آنها به حق حیات انسان‌ها و عدم احترام به اعلامیه جهانی حقوق بشر دارد. به‌ویژه آنکه چنین اظهاراتی توسط سناتوری مطرح می‌شود که کشورش علاوه بر سابقه به‌کارگیری بمب اتمی، همواره مدعی پرچمداری حقوق بشر است و خود را دارای صلاحیت ارزش‌گذاری و قضاوت درباره میزان رعایت حقوق بشر در دیگر کشورها می‌داند!ناصر کنعانی افزود: جامعه جهانی می‌بایست با نگرانی تمام ضمن محکوم کردن شدید حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی، در مقابل اینگونه اظهارات اهریمنی بایستد تا هر چه زودتر از گستردگی روزافزون نسل‌کُشی و فجایع انسانی در نوار غزه جلوگیری بعمل آورد.لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه آمریکایی، روز یکشنبه، ضمن مقایسه حمله به غزه با حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی گفت: به اسرائیل هر بمبی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید.
این سناتور ایالت کارولینای جنوبی در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» اظهار کرد: ما وقتی که پس از حمله «پرل هاربر» با تخریب مواجه شدیم و با آلمان‌ها و ژاپنی‌ها جنگیدیم، تصمیم گرفتیم که با بمباران هیروشیما و ناکازاکی با سلاح‌های هسته‌ای به جنگ پایان دهیم. این تصمیم درستی بود.وی افزود: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.
این سناتور حامی رژیم صهیونیستی گفت: آیا کار صحیحی بود که آمریکا ۲ بمب هسته‌ای روی هیروشیما و ناکازاکی بیندازد و به تهدید وجودی آنها پایان دهد؟ به نظرم بله، این کار درست بود.گراهام خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: هر کاری برای بقا به عنوان یک دولت یهودی انجام بدهید؛ هر کاری که لازم است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/245187/تشویق-به‌کارگیری-بمب-هسته‌ای-توسط-رژیم-صهیونیستی-ناقض-تمامی-اصول-بشردوستانه-است