حاشیه‌های عجیب و غریب پیش ازمجمع فدراسیون تیر اندازی
 

 

شهروند| کماکان برگزاری مجمع در ورزش ایران مترادف جنجالی و درگیری است. این‌بار نوبت به تیراندازی با کمان رسید. رئیس این فدراسیون از وقتی یک‌سال و چند ماه پیش بر مسند خزانه‌داری کمیته ملی المپیک تکیه زد، قول داد دوشغله نباشد و از شغل قبلی‌اش یعنی ریاست فدراسیون استعفا دهد اما تا امروز این اتفاق رخ نداده و جنجال‌های اخیرهم نشات گرفته از همین موضوع است.
تهدید به قتل
شب قبل از برگزاری مجمع روز 27 بهمن که همه در آن انتظار استعفای محمد شجاعی، رئیس 2 شغله فدراسیون را بعد از مدت‌ها انتظار داشتند، اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. به گزارش تسنیم رئیس هیأت تیراندازی کهکیلویه و بویراحمد ادعا کرده فردی ناشناس تماس گرفته و تهدید کرده او را با چاقو از پا در می‌آورد! او در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد اگر رأی‌گیری درباره ادامه کار شجاعی در مجمع به صورت مخفیانه انجام می‌شد، اعضا با خیال راحت‌تری نظرات و مخالفت خود با دوشغله بودن رئیس اعلام می‌کردند زیرا قبل از این در نامه‌ای با امضای 15 نفر از وزارت‌ورزش خواسته شده بود تا تکلیف این فدراسیون مشخص شود.
هدیه کارساز شد
تسنیم گزارش داده طبق شنیده‌ها شب قبل از مجمع سالانه فدراسیون تیراندازی با کمان، شجاعی رئیس‌فدراسیون همه اعضای مجمع را در هتل جمع کرده و به هر یک از اعضای مجمع یک کارت هدیه یک‌میلیون تومانی داده است تا بار دیگر رای به تمدید حضور در فدراسیون بدهند. در مجمع فدراسیون که مردادماه امسال در مشهد برگزار شد، شجاعی گفته بود از ریاست فدراسیون استعفا می‌دهد. طبق گفته پورکریمی، رئیس هیأت تیراندازی با کمان ایلام در آن جلسه، 5 نفر به‌عنوان یک شورا انتخاب شدند تا این شورا یک نفر را به‌عنوان خروجی به شجاعی معرفی کند و آن فرد موقتا سرپرست فدراسیون شود که این اتفاق با بهانه‌هایی که رئیس فدراسیون آورده، عملی نشده است.
در انتظار برخورد قاطع وزارت ورزش
تعجب همگان از وزارت‌ورزش است که چطور در برخی موارد اجازه نمی‌دهد یک روز هم فرد موردنظر با حضورش در یک فدراسیون از قانون تخطی کند اما برای فردی مثل شجاعی که بدون ابهام دوشغله است، هیچ برنامه‌ای در نظر نمی‌گیرد. حالا هم که ظاهرا کار به هدیه دادن و تهدید به قتل رسیده بهتر است‌ برای پیگیری بیشتر این ماجرا وزارت‌ورزش برخورد قاطعی داشته باشد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/24117/حاشیه‌های-عجیب-و-غریب پیش-ازمجمع-فدراسیون-تیر-اندازی