دسته اسرائیلی علیه شیعیان!
 

 

مهدی جابری| «داعش» را می‌توان مخفف «دسته اسرائیلی علیه شیعیان» نامید! چراکه چاقو هرگز دسته خود را نمی‌بُرد؛ مخصوصا اگر قرار باشد علیه مسلمانان و شیعیان جهان اقدام کند!
این دسته اسرائیلی به ظاهر برای حکومت و تسلط در عراق و شام ایجاد شد اما مروری بر کارنامه سیاه این دسته نشان می‌دهد که فقط در راستای اهداف و سیاست‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا حرکت کرده است.
هرچند داعش به ظاهر وانمود می‌کند که یهودیان نیز از جمله اهداف این دسته در حملات مرگبار هستند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین قربانیان حملات داعش را مسلمانان و شیعیان بویژه در ایران، یمن، عراق، افغانستان و سوریه تشکیل می‌دهند؛ دقیقا همان نقاطی که رژیم اشغالگر قدس بیشترین ترس و واهمه را از آنها دارد. مروری بر اخبار رسانه‌های خارجی و وابسته به غرب نیز این موضوع را ثابت می‌کند که شیعیان جزو اولویت‌های عملیات مرگبار داعش محسوب می‌شوند؛ در همین باره بی‌بی‌سی در 15 دی‌ماه امسال نوشت: «می‌توان گفت با توجه به مبنای ایدئولوژیک داعش، شیعیان جزو اهداف اولیه آن‌ها محسوب می‌شوند.»
داعش یا همان «دسته اسرائیلی علیه شیعیان» هرچند با تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از اساس نابوده شده است اما همچنان مانند عروسک کوکی با حمایت صهیونیست‌ها به حرکت درمی‌آید.
این دسته اسرائیلی در میان اقدامات مرگبار خود در طول سال‌های گذشته، هرازگاهی تعداد اندکی از یهودیان را نیز به طور کاملا مهندسی‌شده هدف قرار داده‌اند تا ماهیت اسرائیلی خود را کتمان کنند. بنابراین اگر بخواهیم به ماهیت و ذات داعش پی ببریم باید به دنبال مناطق جغرافیایی باشیم که کمترین خسارت را از این دسته متحمل شده‌اند! این مناطق را می‌توان در منطقه خاورمیانه، نزدیکی‌های کشور عزیزمان ایران و نیز در اروپا و آمریکا و بویژه در اسرائیل غاصب رهگیری کرد.
 تفسیر داعشی از آیات قرآن!
این دسته اسرائیلی پس از حمله تروریستی اخیر در مسیر گلزار شهدای کرمان، به آیه‌ای از قرآن اشاره می‌کند: « وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ... و آنان را هر کجا یافتید، به قتل برسانید...». فارغ از اینکه این تفسیر از آیه به طور کلی و از اساس، اشتباه است اما یک سوال اساسی در این باره مطرح می‌شود.  اینکه چرا داعش، ادامه این آیه شریفه را از بیانیه خود حذف کرده است؟ آیا خداوند متعال در ادامه این آیه، به نکته‌ای اشاره می‌فرماید که می‌تواند در شرایط کنونی علیه اسرائیل باشد؟ مروری بر ادامه آیه، پاسخ این سوال را آشکار می‌کند: «وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ... و بیرون کنید آنها را از جایی که شما را بیرون کردند...». هرچند در زمان نزول این آیه، منظور از آن جا و مکان «مکه» بوده است اما در دنیای معاصر، نخستین جایی که با خواندن این آیه شریفه به ذهن خطور می‌کند سرزمین فلسطین است که توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.

 بنویسید داعش، بخوانید اسرائیل
این روزها گمانه‌زنی‌های متعدد و مختلفی درباره عامل اصلی جنایت تروریستی در کرمان مطرح است و بویژه رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند بین داعش و اسرائیل غاصب تفاوت قائل شوند و این موضوع ساختگی و مضحک را مطرح کنند که آیا رژیم صهیونیستی در این ماجرا نقش دارد یا داعش؟ و سپس به این نتیجه برسند که اسرائیل نقشی ندارد و کار داعش است!
اما واقعیت این است که نمی‌توان تفاوتی بین داعش و اسرائیل غاصب قائل شد. داعش را از هر طرف بخوانید و بنویسید، به اسرائیل می‌رسد! چون آمریکا  این دسته را (به خیال باطل خود) با هدف بدنام ساختن اسلام و کشتار مسلمانان ایجاد کرد تا به زعم آنها و در تخیلاتشان، اگر قرار است حکومت اسلامی در جهان برپا باشد، چه بهتر که اسلام اسرائیلی و آمریکایی باشد تا تهدیدی متوجه اسرائیل نشود!


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/237569/---دسته-اسرائیلی-علیه-شیعیان!-