علوی وزیر سابق اطلاعات :
 
دولت سابق به تذکر بنزینی وزارت اطلاعات توجه نکرد
 

 

وزیر سابق اطلاعات ضمن اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، از ناگفته‌های دوران وزارتش سخن به میان آورد و گفت: اگر در سال ۹۸ به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم. او تأکید کرد که قهر کردن با صندوق رأی را گزینه مناسبی نمی‌داند و می‌گوید ما باید مردم را توجیه کنیم تا وارد صحنه شوند و ببینند در میان نامزدها چه کسی با اهداف آنها بیشتر نزدیک است و به او رأی بدهند؛ همه آحاد جامعه باید حرف و انتخاب‌شان را با رأی‌ دادن اعلام کنند؛ نه با رأی ‌ندادن.
او در مصاحبه با ایرنا می گوید: آنچه می توان گفت اینکه، امنیت کشور شوخی‌بردار نیست. از این رو هر اقدامی که کشورهای همجوار نتوانند در جهت تامین امنیت کشورما آن اقدام لازم را انجام دهند، کشور ما نمی‌تواند تماشاچی رسوب ناامنی از کشور همسایه به داخل کشور باشد؛ بالاخره مجبور است که تدبیری انجام دهد.
مواردی که راننده‌های کامیون می‌خواستند تحصن کنند را پیش‌بینی کردیم و بعد راهکار آن را دادیم و گفتیم تعدادی لاستیک در بندر در کانتینر و این تعداد لاستیک نیز در فلان‌جا موجود است، آنها را بیاورید و میان رانندگان توزیع کنید تا رضایت نسبی حاصل شود. درباره یکسری قطعات دیگر نیز همین کار را انجام دادیم و به این ترتیب از تحصنی که قطعا قرار بود انجام شود تا معیشت مردم به‌ طور کامل مختل شود و آذوقه مردم جابه‌جا نشود جلوگیری کردیم. موارد فراوانی از مسائل مختلف وجود داشت. حتی اگر در سال ۹۸ به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/237554/دولت-سابق-به-تذکر-بنزینی-وزارت-اطلاعات-توجه-نکرد