چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
 
اسناد اطلاعاتی آمریکا در مورد جنایات منافقین چه می‌گوید؟
 

 

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق، موسوم به منافقین، و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی برگزار شد.

اسناد اطلاعاتی آمریکا
نماینده دادستان در این جلسه گفت: «گروهک تروریستی منافقین در 30 خرداد 60 مدعی بود که در واکنش به درگیری با نظام مسلح شده است. این ادعا در حالی مطرح شده بود که منافقین 28 ماه بعد از پیروزی انقلاب در حال جمع‌آوری سلاح بوده‌اند. اما در اسناد اطلاعاتی آمریکا آمده است که حکومت ایران در مقابل جنایت منافقین تا مدت‌ها عکس‌العمل نداشته و تنها ناظر جنایت بودند. جنایت‌های سازماندهی‌شده منافقین باعث شد تا دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی با منافقین برخورد قانونی کنند.»

روایتی ناگفته از شب خونین در سرچشمه
نماینده دادستان ادامه داد: «مسعود رجوی قبل از 30 خرداد و ورود به فاز نظامی سفری به پاریس داشته و با مسئولان سرویس اطلاعات فرانسه (عامل نیابتی سازمان سیا) در پاریس دیدار داشته است. پس از این دیدار دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند.  ماموریت توجیه کلاهی به موسی خیابانی سپرده شده بود. رجوی پس از این جنایت همراه بنی‌صدر دوباره به فرانسه متواری شد. پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) کشور‌های مدعی حقوق بشر این جنایت را محکوم نکردند. رجوی در دیدار با ژنرال حبوش، رئیس سرویس اطلاعات عراق (استخبارات)، فاش کرد که منافقین نه تنها ساختمان حزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده، بلکه مسئولیت انفجار دفتر نخست‌وزیری نیز با او بوده است.»

4 ضربه اطلاعات سپاه به خانه‌های تیمی منافقین
نماینده دادستان با تشریح اینکه چهار ضربه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه به هسته‌های تروریستی در سال‌های 61 و نیز سال 62 و متلاشی شدن باند‌های ترور باعث به‌هم ریختگی گروهک منافقین شد، گفت: «پس از زیر ضربه رفتن خانه‌های تیمی منافقین، این گروهک متوهم، برای ایجاد وحشت عملیات مهندسی معکوس را راه انداخت. گروهک منافقین گمان می‌کرد که مردم عادی و کسبه خانه‌های تیمی را لو داده‌اند. از این رو مردم را ربوده و در مکان‌های پنهان شکنجه و سپس شهید می‌کرد.»

تاخت زدن خون مردم با نفت
نماینده دادستان در پایان صحبت‌هایش گفت: «پس از آنکه رجوی گروهک تروریستی منافقین را به عراق برد، منافقین با همکاری سازمان استخبارات عراق از مرز عبور کرده و برای عملیات تروریستی شهری وارد ایران می‌شدند. در آن زمان، رجوی معتقد بود که عملیات مرزی برای منافقین ارزش افزوده نداشته و برای باقی ماندن نام سازمان مجاهدین خلق لازم است که ترور‌های بزرگ انجام شود. منافقین از ستاد داخله خود خواسته بود با عملیات‌های راهگشا دست به ترور مردم در شهر‌ها بزنند. منافقین این اقدامات را به نیابت رژیم بعث انجام داده و به جای آن، تضمین ماندن در عراق و گرفتن پنج میلیون بشکه نفت را گرفته بود. منافقین آن زمان خون مردم را با نفت تاخت زده بود.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/237336/اسناد-اطلاعاتی-آمریکا-در-مورد-جنایات-منافقین-چه-می‌گوید؟