16 گل در 5 مسابقه
 
مدعیان لیگ برتر زنان پا پس نمی‌کشند
 

 

 [شهروند] هفته سوم لیگ برتر زنان ظهر دیروز با سومین برد پیاپی خاتون و پیروزی سپاهان، ملوان و شهرداری سیرجان همراه شد. پالایش گاز ایلام بعد از دو برد متوالی در برابر ملوان متوقف شد و به این ترتیب خاتون، قهرمان 9 دوره لیگ برتر زنان با 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

پیکان تهران صفر – 4 خاتون بم، با روحیه بالا به استقبال دربی
 در حساس‌ترین مسابقه هفته سوم، پیکان با بازیکنان بسیار جوانش در زمین خانگی این باشگاه میزبان خاتون بود. شاگردان مرضیه جعفری که در هر دو دیدار قبلی مقابل کانی کردستان و آوا تهران به برتری رسیده بودند، در سومین دیدار لیگ شانزدهم مهمان تیم پیکان بودند و بعد از برتری یک بر صفر مقابل این تیم در نیمه نخست، در نیمه دوم سه بار دیگر دروازه خودروسازان را باز کردند و با این نتیجه به استقبال دیدار سخت خود مقابل شهرداری سیرجان در هفته آتی رفتند. گلزنان خاتون در این دیدار مونا حمودی، زهرا قنبری (2 گل) و  نگین زندی بودند. خاتون با این نتیجه 9 امتیازی شد و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان و پیکان در صدر جدول قرار گرفت.

پالایش گاز ایلام صفر – یک ملوان بندرانزلی؛ این ملوان قهرمانی می‌خواهد
 شاگردان ساناز سامی در تیم ملوان بعد از پیروزی هفته اول مقابل شهرداری سیرجان و توقف مقابل سپاهان، در سومین دیدار خود به مصاف شاگردان بیان محمودی در تیم پالایش گاز ایلام رفتند. تیمی که در هر دو دیدار قبلی خود به برتری مقابل حریفان رسیده بود و برای تداوم درخشش نیاز به کسب پیروزی مقابل ملوان مدعی داشت. اما محدثه زلفی 19 ساله در همان دقیقه اول مسابقه دروازه شاگردان محمودی را باز کرد و در ادامه ملوانان موفق به دفاع از تک‌گل خود شدند. ملوان با این نتیجه 7 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت.

سپاهان 5 – صفر ایساتیس کران فارس؛ سپاهان از کورس عقب نمی‌ماند
در دیگر دیدار مهم هفته سوم لیگ برتر زنان، شاگردان نیلوفر اردلان در تیم سپاهان در خانه به مصاف حریف شیرازی خود رفتند. سپاهان که تا پیش از این دیدار موفق به اخذ 4 امتیاز در 2 مسابقه شده بود، کار چندان دشواری مقابل حریف خود نداشت و موفق شد 5 بار دروازه حریف را باز کند. طلایی‌پوشان اصفهانی با این نتیجه 7 امتیازی شدند و در فاصله 2 امتیازی خاتون در جایگاه دوم قرار گرفتند.

شهرداری سیرجان 5 – صفر آوا تهران؛ امپراطور قهرمانی می‌خواهد
 شاگردان مریم ایراندوست در شهرداری سیرجان بعد از شکست تلخ در هفته اول رقابت‌ها، موفق به برتری پرگل مقابل ایساتیس در هفته دوم شدند و برای تداوم حضورشان در جمع مدعیان نیاز مبرمی به پیروزی مقابل حریف تازه لیگ برتری خود داشتند. آنها موفق شدند در همان نیمه اول به برد دلخواه برسند و تا اتمام مسابقه 5 بار دروازه حریف تهرانی خود را باز کنند. شاگردان مریم ایراندوست با این نتیجه 6 امتیازی شدند و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
  دیدار تیم‌های کانی کردستان و نماینده البرز نیز با تک گل ملیکا باقری در دقیقه 90 به سود نماینده البرز به اتمام رسید.

 نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ برتر زنان به شرح زیر است
پیکان تهران صفر – 4 خاتون بم
پالایش گاز ایلام صفر – یک ملوان بندرانزلی
سپاهان 5 – صفر ایساتیس کران فارس
شهرداری سیرجان 5 – صفر آوا تهران
نماینده البرز یک -صفر کانی کردستان


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/235219/مدعیان-لیگ-برتر-زنان-پا-پس-نمی‌کشند