برگزار ی رزمایش بزرگ بسیج در خیابان انقلاب تهران
 

 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: «رزمایش بزرگ ۵۰ هزار نفری حماسی الی بیت‌المقدس در خیابان انقلاب با حضور همه بسیجیان در روز جمعه، ۳ آذرماه، برگزار می‌شود و گردان‌های مختلفی در خیابان انقلاب رژه خواهند رفت.»
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، در نشست خبری هفته بسیج و رزمایش بزرگ حماسی الی بیت‌المقدس که در پادگان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: «هفته بسیج فرصتی برای پرداختن به ابعاد مختلف فعالیت‌های بسیج، این معجزه امام خمینی (ره) است. در این سال‌ها و روزها شاهد رشد و شکوفایی بسیج هستیم، بسیجی که مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مردمی در جهان است.»
فرمانده سپاه تهران بزرگ بسیج را یک حقیقت جاری و فرهنگ دانست و گفت: «تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی مرز ندارد و همه مردم را شامل می‌شود و در همه فعالیت‌ها ثمره حضور آن دیده می‌شود و این موفقیت‌هایی که در جبهه مقاومت مشاهده می‌کنید تبلور نور بسیج است. بسیج یعنی مردمی بودن و حمایت مستمر از مظلوم و دفاع از انسانیت. در هر عرصه سخت برای انقلاب اسلامی، بسیج و بسیجیان حاضر شدند و حماسه آفریدند، بسیجیان با فداکاری و از جان گذشتگی جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان مردم در آسایش باشد. ما بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج را در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش کرده‌ایم براساس این دو سند فعالیت‌های بسیج را طراحی و دنبال کنیم.»فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های سپاه تهران به مناسبت هفته بسیج گفت: «برگزاری میزهای خدمت و اعزام گروه جهادی به محلات محروم ازجمله برنامه‌های ما است. همچنین رزمایش بزرگ 50هزار نفری حماسی الی بیت‌المقدس در خیابان انقلاب با حضور همه بسیجیان 3آذرماه برگزار می‌شود و گردان‌های مختلفی در خیابان انقلاب رژه خواهند رفت و به سمت دانشگاه تهران و نمازجمعه حرکت می‌کنند.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/234436/برگزار-ی-رزمایش-بزرگ- بسیج--در-خیابان-انقلاب-تهران--