جزئیات پرونده هزارمیلیاردی که نفعش به جیب صهیونیست‌ها می‌رود
 
راهزنی 1000میلیاردی صهیونیست‌ها از ایران با همکاری عناصر داخلی
 

 

همزمان با جنایات صهیونیست‌ها و خروش جهانی علیه این رژیم، شرکای تجاری اسرائیل در منطقه طی یک برنامه در حال خروج بیش از ۲۰میلیون دلار از کشور به‌نفع رژیم اشغالگر صهیونیستی‌ هستند.
برخی گزارش‌ها حکایت از این دارد که برخی شرکت‌ها و افراد عمدتاً با تابعیت‌های غیرایرانی سعی در پیشبرد اهدافی در راستای منافع رژیم صهیونیستی در منطقه دارند. ازجمله آنها یک شرکت تجاری اسرائیلی با ظاهری اماراتی است که پیش از این نیز در رسانه‌ها گزارش‌هایی درباره عملکرد، اهداف و افراد مرتبط با آن منتشر شد، اما طبق برخی گزارش‌ها، با وجود همه این هشدارها، پرونده این شرکت به مرحله اجرای یک حکم عجیب رسیده است.
بنا بر این گزارش، چند سالی است که تجار اسرائیلی با تأسیس شرکتی به‌ظاهر اماراتی ـ اردنی به‌نام Fresh Fruits نام عربی «الفواکه الطازجه للتجاره العامه» در حال تأمین میوه و محصولات کشاورزی برای کشورهای اسلامی هستند و پس از عادی‌سازی همکاری در حوزه‌های مواد معدنی و نفت و تجهیزات الکترونیکی، محصولات کشاورزی را هم به فهرست خود اضافه کرده‌اند.

راهزنی 1000میلیاردی صهیونیست‌ها از ایران با همکاری عناصر داخلی
شرکت fresh fruits اما صرفاً به تجارت بسنده نکرده و با یک دسیسه‌چینی که ذات صهیونیستی آن را فاش می‌کند، اقدام به برنامه‌ریزی برای یک راهزنی بزرگ از شرکت‌های ایرانی کرد. در این مسیر برخی افراد در داخل نیز با آنها همراهی کردند که ورود قاطع مسئولان قوه قضاییه و بخش‌های حفاظتی آن را می‌طلبد.پس از فوت یکی از فعالان حوزه میوه در کشور، این شرکت ظاهراً اماراتی با طرح یک دعوای بدون مبنای حقوقی و قانونی، هم‌اکنون 20میلیون دلار از اموال و دارایی‌های شرکت‌های ایرانی را بلوکه کرده و در سکوت و بی‌خبری مسئولان، در حال انجام مقدمات خروج آن از کشور است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/233878/راهزنی-1000میلیاردی-صهیونیست‌ها-از-ایران-با-همکاری-عناصر-داخلی