ابهام در برگزاری جدال صدرنشینان در اهواز
 
حکم اخراج درخشان در دستان مرزبان
 

 

شهروند| رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال در شرایطی امروز و فردا ادامه پیدا می‌کند که در دو بازی نخست استقلال، پیکان را شکست داد و نفت تهران مقابل سایپا به برتری رسید.
آخرین فرصت درخشان؟
دیدار پدیده و پرسپولیس از این جهت بسیار حساس است که شاید پرسپولیس با قبول ششمین شکست متوالی دستخوش تغییرات دوباره‌ای شود. پدیده بعد از برد باارزش خارج از خانه مقابل تراکتورسازی که منجر به اخراج خطیبی شد، حالا به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس بحران‌زده است و احتمال دارد در صورت تحقق این امر حمید درخشان از هدایت سرخپوشان برکنار شود. به نظر می‌رسد با توجه به این‌که دو تیم برای بردن انگیزه زیادی دارند، بازی زیبایی را شاهد باشیم. پرسپولیس همچون بازی‌های گذشته پیام صادقیان را به دلیل مصدومیت و 3 بازیکنی که اخراج کرده را در اختیار ندارد.
جدال بحران‌زده‌ها
صبا با مهدی تارتار نتوانسته نتایج لازم را کسب کند و در سوی دیگر نیز تراکتورسازی با برکناری رسول خطیبی حال‌وروز خوشی ندارد. سرخپوشان تبریزی حاشیه‌های متعددی را تحمل می‌کنند و فردا بدون سرمربی (اگر امروز سرمربی جدید معرفی نشود) باید به مصاف صبای قم بروند، تیمی که هفته پیش مقابل نفت مسجدسلیمان قعر جدولی شکست خورد. با توجه به نتایج اخیر دو تیم، می‌توان لقب بحران‌زده را برای آنها در نظر گرفت، البته این‌که دو تیم به بردن فکر می‌کنند می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیفزاید.
اصرار به برگزاری بازی
در شرایطی که هوای شهر اهواز تا 48ساعت از شروع مسابقه حساس فولاد و سپاهان شرایط مناسبی نداشت ولی انگار مسئولان پایشان را در یک کفش کرده‌اند که در هر شرایطی بازی صدرجدولی‌ها را برگزار کنند. بازی‌ای که می‌تواند تا حد زیادی مشخص‌کننده صدرنشین لیگ باشد. فولاد بعد از تعطیلات نتایج خوبی کسب کرده و سپاهان اگرچه نتوانسته از هفته هفدهم طعم پیروزی را بچشد اما قطعا انگیزه زیادی دارد، به‌ویژه این‌که حسین فرکی، سرمربی سابق فولادی‌ها روی نیمکت حریف خواهد نشست. با این حال باید دید آیا این مسابقه در موعد مقرر برگزار می‌شود یا خیر.
برنامه ادامه بازی‌های هفته بیستم
پنجشنبه 23 بهمن:  ملوان – راه‌آهن و گسترش‌فولاد - نفت مسجدسلیمان (ساعت 30: 14) |
جمعه 24 بهمن:  پدیده – پرسپولیس (ساعت 15)، صبای قم - تراکتورسازی (ساعت 30: 15) و فولاد- سپاهان (ساعت30: 17)| شنبه 25 بهمن:  ذوب‌آهن - استقلال خوزستان (ساعت 30: 15)

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/23305/حکم-اخراج-درخشان-در--دستان-مرزبان