شوک درخشان قبل از بازی با پدیده جنجال‌ساز شد
 
رمالی، اتهام جدید به پرسپولیس
 
رئیس‌کمیته‌اخلاق درگفت‌وگو با«شهروند»: یک پیشکسوت را مأمور رسیدگی به پرونده کرده‌ام
 

شهروند| وقتی دست‌های مازیار زارع، مانع گل‌شدن پنالتی پرسپولیس نگون‌بخت شد، حرف‌زدن درخشان از طلسم شدن، نوعی استعاره کلامی به نظر می‌رسید اما اتفاقات متعاقب نشان داد انگار واقعا طلسم به معنای واقعی کلمه رخ داده است! سرمربی پرسپولیس پس از شکست خانگی مقابل ملوان 3 بازیکن به نام‌های مهدی دغاغله، محمد عباس‌زاده و افشین اسماعیل‌زاده را به دلایل فنی اخراج کرد و البته در آستانه بازی با پدیده، هر 3 را بخشید!
اتهام   رمالی
اخراج ناگهانی 3 بازیکن جوان پرسپولیس در شرایط بسیار عجیب بود که آنها در بازی‌های قبل حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته بودند و وقتی بازیکنی تمرین نکرده، طبیعتا نمی‌تواند کم‌کاری نیز انجام دهد. پس اخراج این 3 بازیکن به دلیل مسائل فنی نبود. در پیگیری ماجرا اما مسائل عجیب و غریبی مطرح شده است. شنیده‌ می‌شود حمید درخشان این 3 بازیکن را به جرم ارتباط با رمال‌ها و فالگیرها اخراج کرد تا بلکه طلسم آنها از سر تیم باز شود. آقای سرمربی که البته در دوران حضورش در شاهین بوشهر نیز شایعاتی بر همین اساس درباره‌اش به گوش‌ می‌رسید هر چند از دلایل اخراج حرفی نزد دوباره شائبه‌های عجیبی پیرامون تیم تحت هدایت او و 3 بازیکن خاص ایجاد شده است.
تکذیب   سرمربی
حمید درخشان در مصاحبه‌ اخیرش البته همه‌چیز را از بیخ و بن تکذیب کرد:  «این بچه‌ها اشتباهاتی داشته‌اند. من با آنها صحبت کردم و درنهایت هر 3 نفر را بخشیدم چون اعتقاد دارم نباید بگذاریم این استعدادها از بین بروند. می‌خواهم به آنها کمک کنم تا با آمادگی و انگیزه زیاد به تیم برگردند. اتهام رمالی من به اخراجی‌ها صحت ندارد. خوب نیست گناه آدم‌ها را بشوییم!» ماجرا وقتی جالب می‌شود که مهدی دغاغله بازیکن مصدوم در زمان دایی و غیرقابل اتکا در زمان درخشان، تمایلی به رسانه‌ای کردن حرف‌هایش با درخشان درباره اخراج خود نشان نداد: «نمی توانم و نمی‌خواهم حرف‌هایم را با درخشان رسانه‌ای کنم. در این چند روز حرف و شایعه پشت سر ما زیاد بود اما دیدید که موضوع خاصی نبود و ما برگشتیم.» در این بین لطف درخشان شامل حال هر 3 نفر شد و آنها در تمرین دیروز شرکت کردند. با این‌که درخشان گفته بود از این 3 بازیکن در بازی با پدیده استفاده نمی‌کند اما حالا آنها بدون مشکلی در تیم حضور دارند.
پیگیری کمیته    اخلاق
با وجود این‌که هیچ‌کدام از پرسپولیسی‌ها اتهام رمالی درخشان به بازیکنان خاطی را تأیید نکردند اما کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد پیگیری ماجرا را دارد. علی‌اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق به «شهروند» می‌گوید: «تاکنون گزارشی از این موضوع به دست ما نرسیده است اما ماجرا را شنیده‌ایم و درصدد تکمیل گزارش‌های خود هستیم. شخصا یکی از پیشکسوتان فوتبال را مامور کرده‌ام تا پیرامون موضوع رمالی و جادوگری در فوتبال که متاسفانه بین برخی مدیران باشگاه‌ها، مربیان فوتبال و بازیکنان رواج پیدا کرده تحقیق و اطلاعات کاملی در این ‌باره به من ارایه دهند. قرار است ماحصل این تحقیقات توسط این پیشکسوت معتمد تا هفته آینده به کمیته اخلاق ارایه شود و پس از آن برای رسیدگی به این مسأله و موضوع رمالی در فوتبال با قدرت ورود خواهیم کرد.»
حالا که درخشان رأی به بخشش این 3 بازیکن داده، باید دید کمیته اخلاق و شخص مامور شده از سوی محمدزاده کماکان به تحقیقاتشان در این زمینه ادامه خواهد داد یا موضوع به دست فراموشی سپرده  می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/23302/ رمالی،-اتهام-جدید-به-پرسپولیس-