... ادامه بارش‌های پراکنده
 

 

براساس تحلیل آخرین داده‌های هوا‌شناسی، از امروز گستره بارش‌ها برخی از نواحی استان‌های نیمه غربی، استان‌های واقع در جنوب البرز و سواحل شمالی را در بر می‌گیرد. با حرکت این سامانه به سمت شرق، از بعد از ظهر امروز از میزان بارش در برخی مناطق نیمه غربی موقتا کاسته و در نواحی شمال شرق و شرق کشور بارش باران آغاز می‌شود. همچنین از روز چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق تشدید خواهد شد.
با فعالیت این سامانه بارشی، احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با تگرک در برخی مناطق نیمه غربی در صبح امروز و صبح چهارشنبه دور از انتظار نیست و شرایط وقوع گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور طی امروز و فردا همچنان وجود دارد.
کمینه و بیشینه هوای تهران امروز به ۹ تا ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران امروز ابری همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود. کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز چهارشنبه این هفته بین ۹ تا ۱۳ درجه بالای صفر خواهد بود و بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های هوا‌شناسی، آسمان پایتخت در این روز ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. طی روزهای گذشته استان‌های همدان و‌ چهارمحال
 و بختیاری، سرد‌ترین و استان‌هرمزگان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/23202/-ادامه-بارش‌های-پراکنده