ریشه اختلاف‌های طالب‌لو و رحمتی کجاست؟
 
از «کله‌خروس» تا «دست‌ ندادن»!
 

 

شهروند| 2 دروازه‌بان آبی‌پوش که یکی از آنها هم‌اکنون در استقلال بازی می‌کند و بعد از چند ‌سال دوری به این تیم بازگشته، همچنان غرق در اختلافات قدیمی خود هستند تا جایی که حتی حاضر نشدند در ابتدای بازی استقلال – پیکان با یکدیگر دست بدهند!
رقابت بدون رفاقت
در فصل 84–85 بود که امیر قلعه‌نوعی هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده داشت و قصد داشت با جذب ستاره‌های آن زمان فوتبال کشور هرطور شده تیمش را به قهرمانی برساند که اتفاقا به هدفش هم رسید اما جذب ستاره‌ها در خط دروازه برای استقلال حاشیه‌ساز شد. در شرایطی که طالب‌لو در آن برهه یکی از آماده‌ترین دروازه‌بانان ایران به شمار می‌آمد، سیدمهدی رحمتی را به‌عنوان یک رقیب جدی در کنار خود دید تا ناخودآگاه هرکدام از این 2نفر با قرار نگرفتن درون دروازه برای یک بازی، ناراحتی خود را ابراز کنند.
رحمتی کم آورد
در حالی‌ که 2 فصل متوالی در استقلال شاهد اختلافات دامنه‌دار رحمتی و طالب‌لو بودیم، در آخر دروازه‌بان قدیمی‌تر آبی‌پوشان سر جایش باقی ماند و رحمتی تصمیم به ترک تیمش گرفت. رحمتی  پس از 2سال سکوت دست به افشاگری عجیب علیه رقیب سابقش بزند و بعد از دیدار رودرروی سپاهان و استقلال (که رحمتی و طالب‌لو در ترکیب دو تیم قرار داشتند) صحبت‌هایی را بیان کند که عملکرد طالب‌لو زیرسوال برود. او حرف از جادووجمبل به میان آورد و همان زمان بود که برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر وجود «کله خروس» در حوله طالب‌لو انجام دادند. از آن‌جا دیگر این جدال علنی شد تا جایی که حتی این 2 بازیکن در هر تیمی که بازی می‌کردند، سعی در تخریب نفر مقابل داشتند.
خروج از صف به خاطر دست ندادن!
اما قلعه‌نوعی نیز که از این ماجراها باخبر بود، طالب‌لو را با وجود عملکرد خوب فروزان در بازی قبلی استقلال برای اولین‌بار درون چارچوب این تیم در این فصل قرار داد تا انگیزه‌های تیمی کمی تبدیل به انگیزه‌های شخصی شود. همه منتظر رودررو شدن این 2نفر در ابتدای بازی بودند اما عکس‌ها نشان می‌دهد که حتی این 2نفر حاضر به دست دادن با یکدیگر هم نشدند، البته رحمتی بعد از این دیدار در صفحه اینستاگرامش در واکنش به این ماجرا نوشت: «من بعد از قرائت قرآن کریم  رفتم به تیم حریف دست بدهم، این رسم بازی جوانمردانه است ولی وقتی کسی از داخل صف خودش را عقب می‌کشد دیگر مقصر من نیستم.»
واکنش طالب‌لو
وحید طالب‌لو، دروازه‌بان استقلال درباره این‌که به ادعای رحمتی او حاضر نشده دست بدهد، می‌گوید: «تیم ما نیاز به آرامش دارد و به خاطر همین من نمی‌خواهم با صحبت کردن درباره این مسائل جزیی و بی‌ارزش تیمم را وارد حاشیه کنم. من ترجیح می‌دهم که به صحبت‌های اینستاگرامی آقایان پاسخ   ندهم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/23189/ از-«کله‌خروس»-تا-«دست‌-ندادن»!