وزیر کشور: شهرک‌های مرزی در مسیر اربعین سال آینده ایجاد می‌شود
 

 

وزیر کشور با بیان اینکه با بهره‌گیری از گزارش‌ها، جلسات هماهنگی اربعین سال آینده به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: «تلاش می‌شود شهرک‌های مرزی برای اربعین سال ۱۴۰۳ شکل بگیرد.»
احمد وحیدی ضمن قدردانی از تلاش همه دست‌اندرکارانی که در این کار بزرگ حضور داشتند، خاطرنشان کرد: «وقتی هر اقدامی به پایان می‌رسد، باید برای برگزاری بهتر در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.»
وزیر کشور با بیان اینکه در ایام اربعین بالای ۸۵ درصد از حمل‌ونقل‌ها با استفاده از خودرو شخصی انجام شد، افزود: «به همین دلیل توسعه پارکینگ‌ها با کمک بخش خصوصی انجام شد. البته باید برای توسعه حمل‌ونقل عمومی از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم.»
وی با اشاره به صدور مجوز واردات اتوبوس گفت: «به ‌دلیل اینکه این مجوز دیر صادر شد، نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم و بخش کوچکی از آن استفاده شد.»وزیر کشور با تأکید بر اینکه سامانه سماح نقش مهمی در ساماندهی مردمی دارد، ادامه داد: «در اربعین ۱۴۰۲ تلاش شد این ساماندهی دقیق‌تر انجام شود. بخشی از آن انجام شد، اما لازم است کار بیشتری روی آن صورت گیرد. این ساماندهی می‌تواند سیستم‌های ما و طرف عراقی را آماده‌تر کند.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/230744/وزیر-کشور:-شهرک‌های-مرزی-در-مسیر-اربعین-سال-آینده-ایجاد-می‌شود