آژير
 

 

نجات معجزه‌آسا از سقوط طبقه‌ هشتم
مرد جوانی به طرز باورنکردنی از حادثه سقوط 8 طبقه‌ای در داخل چاهک آسانسور جان سالم به در برد. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 14:50 دقیقه روز جمعه با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله گروه امداد و نجات 14 را به خیابان کریمخان‌زند، خیابان خردمند اعزام كرد. در محل حادثه یک ساختمان 8 طبقه دیده می‌شد که مرد 30ساله‌ای به علت نامعلومی از طبقه هشتم آن به چاهک آسانسور سقوط کرده بود ولی زنده ماند. آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از ابزارهای نجات، مصدوم را که به سختی آسیب‌ دیده بود از انتهای چاهک آسانسور خارج کرده و جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند. علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

پايان سرقت هاي سريالي نظافتچي‌نما‌هاي دزد
شهروند| باند سه نفره سارقان که در پوشش کارگران شهرداری اقدام به سرقت از مغازه‌ها و منازل مسکونی می‌کردند در حاليكه در مخفيگاه خود خواب بودند، از سوي پليس كرج دستگیرشدند.
چندي پيش در پی شکایت‌های متعدد ساكنان خيابان رجایی شهر كرج مبنی بر سرقت منزل و مغازه ها پیگیری موضوع در دستور کار ماموران كلانتری ۱۵ رجایی شهر قرار گرفت.
بلافاصله چند تیم عملیاتی با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که سارقان از متهمان سابقه‌داری هستند که با پوشیدن لباس كارگران شهرداری، اقدام به سرقت از منازل و مغازه‌ها می‌کنند .
با تلاش ماموران مخفيگاه آنها در شهرك بهداری شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پس از محاصره محل مورد نظر زمانی كه هر سه سارق در خواب بودند، دستگیر و به كلانتری منتقل شدند.در بازرسی از مخفیگاه متهمان ابزاری شامل قیچی آهن بر،دو دستگاه دریل و سنگ فرز مخصوص بریدن قفل، تابلو فرش، تلویزیون، دستگاه پخش و باند، رایانه، پرینتر ، اسكنر كشف شد .
متهمان در بازجویی های ماموران ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ماموران گفتند: با تشکیل باندی معروف به باند دالتون ها با پوشیدن لباس کارگران شهرداری به بهانه نظافت محله ها در ساعات خلوت شبانه روز با استفاده از قیچی آهن بر ، قفل درب ورودی را تخریب و از منازل و مغازه ها سرقت می كرديم .
سرهنگ «سید حسین سید حقیقی» فرمانده انتظامی شهرستان كرج در تشریح این خبر گفت: اعضای اين باند تا کنون به ۱۵ فقره سرقت در مناطقی از باغستان، رجایی شهر، شاهین ویلا، دهقان ویلا، جهانشهر، گلشهر و  دولت آباد اعتراف کرده اند و تحقيقات در خصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/22888/آژير