پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

  با سلام. خواهشمنديم مسئولان نيروي انتظامي، بازرسان محترم اداره بهداشت و شهرداري منطقه2، به وضعيت منطقه فرحزاد،  رعايت‌نکردن شئونات اسلامي و بهداشت در رستوران‌ها،  چايخانه‌ها و پرنده‌فروشي‌ها در اسرع‌وقت رسيدگي ضربتي كنند. با تشكر. اهالي خيابان شهيدفرحزادي و خيابان آبشار

  خانواده پنج نفری ما همه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده‌اند تا بنزین چهارصد تومانی در کارت سوخت ذخیره شود، به امید این‌که مسئولان به قول خود عمل کنند و با کارت به کارت کردن، مابه‌التفاوت آن را بدهند ولی با هفتصد تومانی شدن بنزین و دو برابر شدن سهمیه کارت سوخت چون عدد چهار رقم به بالا ندارد بقیه سهمیه ما بلاتکلیف است.

  با سلام، اینجانب دبیر شهر جلفا، خواستم به اطلاع برسانم اخیرا از اداره آموزش و پرورش قبل از ساعت اداری در مدارس حضور می‌یابند و با وجود مدیر، نسبت به تأخیر چند دقیقه‌ای همکاران زحمتکش گزارش می‌کنند، این در حالی است که همان مدیر، نماینده اداره در مدرسه است و همین کار به نظر جز بی‌اعتمادی به مدیر، رنجش و دلسردی معلم برای تمرکز تدریس، دستاوردی برای اداره و مدرسه ندارد. اگر آقایان خیلی نگران تأخیرند، دستگاه انگشت‌نگار ورود و خروج نصب کنند تا دغدغه آنها و مشکلات نظام آموزشی حل شود. با سپاس

  آقای عنایتی! فرگوسن‌های وطنی شما قلعه‌نوعی و درخشان، هزارتوی چسبیده به باند و باندبازی و شاگرد اول فریب و غوغاسالاری‌اند. مقایسه مربی‌های سنتی و متعلق به عهد بوق! و تاریخ مصرف گذشته با کی‌روش خنده‌آور است. سالم هستی و موفق اما از مردم فوتبال‌شناس، افکار عمومی و کارشناسی صادقانه خیلی عقبی. جان‌نثار نباش آقای گل! این‌جا ایران است و مردمانش، جوفروشان گندم‌نما را می‌شناسند.
شهروند: حالا احتمالا منظور آقاي عنايتي چنين قياس مع‌الفارقي نبوده است.

  از بازنشسته‌هایی که با 30 ‌سال پرداخت حق بیمه کل دریافتی‌شان هشتصدهزار تومان است، بنویسید. (بازنشسته تأمین‌اجتماعی)
شهروند: به روي چشم نوشته‌ايم و خواهيم نوشت.

  آقایان اگر فکر می‌کنید با گل‌آلود کردن فضای سیاسی کشور مردم قول‌های‌تان را فراموش می‌کنند زهی خیال باطل!
شهروند: مردم نبايد هم فراموش كنند. جامعه پرسشگر و مسئولان پاسخگو به پيشرفت و تعالي كشور كمك خواهند كرد.

  ملت ايران هرگز زير بار ظلم و ستم، استكبار و استعمار نخواهد رفت، ملت ايران دلار ٤هزار تومانى و نفت ٢٠دلارى و تورم را به زير بار خواست آمريكا رفتن ترجيح مى‌دهد. ملت ايران توافق تحميلى براساس خواست آمريكا را هرگز نخواهد پذيرفت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/22828/پیام-شهروند