چگونه صبح‌ را با توان بالا آغاز کنیم
 

 

هنگام صبح بیدار شدن از خواب برایتان سخت است؟ شما را درک می‌کنیم. باید بدانید تکنیک‌های ساده‌ای وجود دارد که کمک می‌کنند شما راحت از خواب بیدار شده و پیش از شروع روزتان، از حس خستگی آسوده شوید.
دست به زنگ ساعت نزنید: با وسوسه قطع زنگ ساعت مقاومت کنید. قطع کردن زنگ ساعت و برگشتن به خواب باعث چند پاره شدن خواب می‌شود. به همین دلیل طی روز احساس خستگی خواهید کرد.
چراغ‌ خانه را روشن کنید: حضور در یک اتاق کم نور می‌تواند به شما حس خستگی بدهد. پس بعد از بیدار شدن از خواب، حتماً با نور خورشید یا چراغ، محیط را پرنور کنید. چرا؟ چون انسان یک موجود شب‌زی نیست.
سعی کنید کمی آب بنوشید: بله، همه چای یا قهوه را می‌پسندند. اما نخستین نوشیدنی شما باید یک لیوان آب باشد. با این کار بدن آب مورد نیاز خود را به دست می‌آورد و انرژی بیشتری کسب می‌‌کنید.
تخت خودتان را مرتب کنید: بله پادگان که نیست اما صبح ممکن است وسوسه شوید کار خانه را به بعد از بازگشت به آن موکول کنید. اما کاری به سادگی مرتب کردن تختخواب می‌تواند به شما حس موفقیت بدهد.
حرکات کششی انجام بدهید: هنگام خواب ماهیچه‌ها وارد حالتی شبیه به فلج می‌شوند. ورزش‌های ساده مانند حرکات کششی باعث آزاد شدن هورمون اندورفین می‌شوند و انرژی بیشتری پیدا می‌کنید.
سعی کنید صبحانه بخورید: بعد از بیدار شدن از خواب ممکن است وسوسه شوید صبحانه را از قلم بیاندازید. اما حقیقت این است که بدن ما انرژی خود را از مواد غذایی می‌گیرد، پس باید حتماً چیزی بخوریم.
شکلات تلخ راه حل است: اگر در مسیر محل کار عادت به خوردن تنقلات دارید از شکلات تلخ استفاده کنید. شکلات تلخ مملو از آهن است. آهن به گلبول‌های قرمز اکسیژن بخشیده و ضعف ما طی روز را می‌گیرد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/227098/چگونه-صبح‌-را-با-توان-بالا-آغاز-کنیم