ورزش جهان
 

 

اتوئو نیامده، رفتنی شد
ساموئل اتوئو کامرونی که هفته گذشته از باشگاه اورتون انگلیس راهی سمپدوریا ایتالیا شد به دلیل مشاجره با سینیشا میهایلوویچ، سرمربی این تیم ممکن است به‌زودی لوییجی فراسیس را ترک کند. میهایلوویچ پس از این شکست، یک جلسه تمرینی اضافه برای شاگردانش گذاشت اما اتوئو از حضور در آن سر باز زد. همین مسأله موجب درگیری لفظی 2 نفر شد تا آینده سامی در این تیم با تردیدهایی روبه‌رو شود. اتوئو به جای حضور در تمرین، راهی میلان شد تا خانواده‌اش را ببیند. در این شرایط گفته می‌شود ممکن است مهاجم کامرونی راهی لیگ آمریکا یا چین شود.

اخراج آگیره با اتهام تبانی!
خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی تیم‌ملی ژاپن به دلیل اتهام شرکت در ماجرای تبانی چند‌سال پیش در لالیگا اخراج شد. آگیره زمانی که رئال ساراگوسا با نتیجه 2 بر یک در آخرین بازی خود در فصل 11-2010 لالیگا مقابل لوانته به پیروزی رسید، هدایت این تیم را برعهده داشت و این پیروزی باعث شد که ساراگوسا در لالیگا باقی بماند. آگیره به همراه چند بازیکن از هر 2 تیم برای ارایه شواهد درخصوص اتهام تبانی به دادگاه فرا خوانده شده‌اند. فدراسیون فوتبال ژاپن به دلیل ترس از درگیر شدن در این موضوع  این تصمیم را گرفته است.

بند یک میلیاردی در قرارداد رونالدو
مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو بر این باور است که اگر رئال‌مادرید تصمیم بگیرد کاپیتان تیم‌ملی فوتبال پرتغال را فردا به فروش برساند، 300‌میلیون پوند دریافت خواهد کرد و فاش کرد رقم فروش این بازیکن برای انتقال از رئال‌مادرید در قرارداد او یک‌میلیارد پوند تعیین شده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/22462/ورزش-جهان