انتخاب جانشین ساپینتو و حفظ یحیی بلافاصله بعد از مجمع
 
ماموریت بزرگ برای مدیران سرخابی
 

 

[ شهروند ] مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود؛ مجمعی که خیلی‌ها منتظر تعیین اعضای جدید هیأت مدیره دو باشگاه طی آن هستند. بعد از این مجامع، اما اتفاقات مهمی باید در دو باشگاه رخ بدهد.
توافق برای ابقای مدیران عامل
مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که مدیران عامل دو باشگاه توافق‌هایی برای ابقا داشته‌اند و بعد از جلسه مهم یکشنبه نیز به‌کار خود ادامه می‌دهند. به‌نظر می‌رسد حجت کریمی، مدیرعامل استقلال، برای ماندن در پست خود توافق کرده است. هیأت مدیره استقلال هم‌اکنون شامل چهار نفر است که احتمالا ضمن تغییر دو عضو، یک عضو دیگر هم به این جمع اضافه خواهد شد تا نفرات هیأت مدیره به عدد پنج برسند. در باشگاه پرسپولیس هم به‌نظر می‌آید که رضا درویش با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در فصل گذشته و نحوه مدیریت مالی بر سر پست خود بماند و اگر تغییری هم اتفاق بیفتد، در هیأت مدیره و برای یکی، دو عضو خواهد بود. به این ترتیب استقلال و پرسپولیس با ابقای مدیران عامل‌، بعد از مجمع وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد.
انتخاب سرمربی در دستور کار کریمی
حجت کریمی که از ماندن خود خیالش راحت شده، ‌اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال را منصوب کرد و قرار است این هیأت هفت نفره که شامل پرویز مظلومی، رضا حسن‌زاده، بهتاش فریبا، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی پاشازاده، محمد مومنی و مجید نامجومطلق هستند، برای انتخاب سرمربی جدید به جمع‌بندی برسند و مدیرعامل، رایزنی را شروع کند.
همچنین باشگاه استقلال هم اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرده و نوشته است: «همانطور که سیدحجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، پیش از این اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدید رسیده است. با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه‌های کاری تعدادی از مربیان ایرانی و خارجی، هم‌اکنون چهار مربی ایرانی و چند مربی خارجی مدنظر باشگاه قرار دارند که بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی، در همین خصوص ادامه دارد.»
حفظ یحیی و شروع مجدد کار
رضا درویش نیز که از مدیرعاملی خود بعد از مجمع هم مطمئن است، در نخستین کار باید یحیی گل‌محمدی را راضی به ماندن کند. یحیی قبل از سفر به امارات برای گذراندن تعطیلات از خستگی خود صحبت به میان آورد و این در حالی است که یک‌سال از قرارداد او باقی مانده است. حالا درویش باید در اسرع وقت با گل‌محمدی توافق کند و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را برای حفظ روند موفقیت‌آمیز پرسپولیس استارت بزند.
پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی، انتظارهای هواداران خود را بالا‌تر برده و حالا آنها دوست دارند تیم‌شان در فصل آینده نیز برای تکرار قهرمانی‌ها، تلاش خود را به‌کار بگیرد. این مهم با حضور یحیی و جذب نفرات خوب بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/224136/ماموریت-بزرگ-برای-مدیران-سرخابی