پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

دقت کرده‌اید که تهران دیگر در تمام ساعات روز پرترافیک است. فکر کنم به زودی شهر به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شود و دیگر هیچ امکان رفت و آمدی در تهران نباشد. آن وقت می‌گویند چرا هوا آلوده است و باران نمی‌آید خب مگر حرارت این همه ماشین اجازه می‌دهد ابری بالای آسمان تهران شکل بگیرد. نه واقعا چنین انتظاری دارید؟
شهروند: نه به خدا چنین انتظاری نداریم حق با شماست.

این‌طوری که مقام‌های مسئول گفته‌اند با این وضع بارندگی تهران از قبل عید دچار سهمیه‌بندی آب می‌شود واقعا کار به کجا باید برسد تا مسئولان تصمیم جدی و اصولی بگیرند آخر با این همه جمعیتی که سرازیر تهران شده و با این همه ساخت و ساز اگر به‌طور جدی هم مردم رعایت مصرف آب را بکنند باز هم منابع آبی پاسخگو نیست مشکل جای دیگر است.
شهروند: نکته‌بینی‌های شهروندان عزیز قابل تامل است.

خب به سلامتی که پرونده‌های سنگین فساد در حال رو شدن است و معلوم می‌شود پاک‌‌دست‌ها چه کردند گاهی فکر می‌کنم اگر حاصل کار پاک‌دست‌ها این است آنها که پاک‌دست نیستند چه می‌کنند؟
شهروند: پرسش نیکویی است البته فراموش نکنید که چند سالی است معنی بسیاری از مفاهیم و واژگان معکوس شده است!!

امیدوارم این ماجرای مبارزه با فساد که شروع شده و حکمی که قوه قضائیه برای رحیمی صادر کرده ادامه یابد و همه چیز در ملاحظات سیاسی ماستمالی نشود.
شهروند: ماستمالی؟! این چه حرفی است قربان شکلتان؟!

یک سوالی داشتم به نظر شما که از اخبار مطلعید آیا بعد از آقای رحیمی سر وقت دانه درشت‌های دیگر هم می‌روند و به پرونده همه رسیدگی می‌شود؟!
شهروند: سوال خوبی بود! بعدی لطفا!
این قدر کلاهبرداری زیاد شده که آدم نمی‌داند به چه کسی اعتماد کند. زمانی آدم‌ها در بازار اعتبار داشتند ولی الان حتی به خیلی قدیمی‌ها هم نمی‌توان اعتماد کرد.

شهروند: متاسفانه!
گزارش «شهروند» درباره بازی‌های قدیمی بچه‌ها در محلات خیلی جالب و نوستالژیک بود واقعا یادش به خیر در کوچه پس کوچه‌های محله‌های شهر بچه‌ها چه بازی‌هایی می‌کردند و چه نشاطی به محلات می‌بخشیدند افسوس که دیگر خبری از آن همه نشاط و شادابی بچه‌ها در کوچه‌ها نیست و نوع سرگرمی‌ها انفرادی شده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/22392/پیام-شهروند