مروری بر نظرات کاربران «شهروند» درباره گزارش‌های منتشر شده در هفته‌ای که گذشت
 
در فواید خدمات حکم رحیمی
 

 

(سیاسی)
اظهارات سخنگوی قوه‌قضائیه که با تیتر «حکم رحیمی پس از تشریفات اداری اجرا می‌شود»، ازجمله گزارش‌های گروه سیاسی است. کاربری با شناسه سنگ‌صبور با خواندن این خبر نوشته: «خدا را شکر می‌گوییم که سرانجام یکی از اختلاس‌کنندگان محاکمه شد. کاش نوبت به بقیه هم برسد. سلامت جامعه و اعتماد مردم در سایه چنین رسیدگی‌هایی تأمین می‌شود. قاضی تو را سپاس بیکران!»
گروه سیاسی «شهروند» در همین رابطه گفت‌وگویی با حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا انجام داده که با تیتر «درخصوص اتهامات رحیمی به احمدی‌نژاد اطلاع‌رسانی شده بود» منتشر شد. رضا هم از فرصت استفاده کرده و نظر کلی در باب دولت گذشته داده است: واقعا تشبیه دولت احمدی‌نژاد به ماشینی که شب تاریک با چراغ خاموش تخت‌گاز می‌رفت بجا است.
(صفحه آخر)
صفحه آخر روزنامه شهروند یادداشت طنز از سوشیانس شجاعی‌فرد دارد با تیتر «ماستمالی». کاربران روزنامه شهروند زیر این یادداشت نظرات مختلفی ارایه کرده‌اند. «ناشناس» با تحسین نویسنده، نظر داده: خیلی عالیه واقعا که گل گفتی به‌خصوص آن قسمت که هر ارگان فقط درباره کارهایی که بهش مربوط نیست نظر می‌دهد و همیشه یک داور باید بیاردش روی تشک.
حسین هم با استفاده از امثال و حکم، به استقبال یادداشت رفته است: از شتر پرسيدند چرا گردنت كجه؟ گفت اينو ولش‌كن داور فينال فوتبال را بچسب كه از ايران بود، (يعني سياهنمايي نكن دیگه)
(هلال‌احمر)
صفحه هلال‌احمر روزنامه شهروند، گفت‌وگویی با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر انجام داده که با تیتر «کمترین هزینه خدمات توانبخشی نیز برای بیماران زیاد است» منتشر شده است. در بخشی از گفت‌وگو آمده «متاسفانه بیمه‌ها هیچ‌گونه پوششی در خدمات ارتوپدی فنی ندارند.» اما کاربران سایت روزنامه، پیرامون آن چنین نظراتی دارند. کاربری با شناسه ناشناس نوشته: «لطفا هزینه دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در بعدازظهرها را هم بگویید که کمک که نیست هیچ بلکه بدعت‌گذار است.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/22335/در-فواید-خدمات-حکم-رحیمی