مدیرعامل بانک دی گفت: بانک دی در چهار سال اخیر به دنبال ایجاد بستر و زیرساختهای مناسب به منظور استقرار سیستمهای نوین مدیریتی و کیفی بوده و به یاری خداوند این امر تا حد بسیار زیادی محقق شده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیعزاده با اشاره به اینکه بانک امسال در سطح تقدیرنامه در جایزه تعالی سازمانی شرکت کرده است، افزود: باتوجه به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بينالمللي ISO9001 در ستاد مرکزی بانک و شعبه مرکزی به عنوان شعبه منتخب، به دنبال استقرار این سیستم در تمامی شعب سراسر ایران هستیم. وی در نشستی که به منظور ارزیابی اولیه تعالی EFQM در بانک دی انجام شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار و وجه مدیریت بانک دی قرار گرفته کیفیت بخشیدن به روشهای مدیریتی است و بخش ویژهای در بانک به آن اختصاص داده شده است تا در جهت پیادهسازی مدلها و برنامهها و کیفیت بخشیدن به فعالیتها اقدامهایی انجام دهد.مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه مدل تعالی سازمانی در نظم بخشیدن و یکپارچگی روشهای مدیریتی به بانک کمک میکند، گفت: مدل ما را به سمتی میبرد که نگاهها یکی شود، معیارهای آن برای ما الهام بخش است و به ما میگوید که بر روی چه عواملی دست بگذارید که موفق باشید. بنابراین ما و همه کارکنان بانک موظفیم برای ارتقای سطح سازمان تلاش کرده و برای رسیدن به اهداف و موفقیت آن کوشا باشیم.