کلاهبرداری میلیاردی قاضی قلابی در البرز
 

 

فردی که با جعل عنوان قاضی دادگستری و فریب شکات دارای پرونده قضایی، مبلغ قابل توجهی را کلاهبرداری کرده بود، در شهرستان نظرآباد دستگیر شد.
سرهنگ محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی البرز، درباره این پرونده گفت: «در پی طرح شکایت از سوی شهروندی نظرآبادی مبنی‌بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را قاضی دادگستری معرفی و با وعده کذایی حل‌وفصل پرونده قضائی، مبالغی از او دریافت کرده بود، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. در اینباره‌ تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیس به‌سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و با ادعای نفوذ در مراجع ذی‌صلاح به مردم وعده حل‌وفصل پرونده را می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.»
سرهنگ گودرزی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «در روند تحقیقات تکمیلی مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان تاکنون حدود یک‌میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.»جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان بیان کرد: «برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی‌های اداری خود، به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده اینچنینی اعتماد می‌کنند. آنها نادانسته اقدام به واریز پول به حساب کلاهبرداران می‌کنند. بنابراین مردم باید از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس مراجعه کنند.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/219332/کلاهبرداری-میلیاردی-قاضی-قلابی-در-البرز