عامل حادثه گلپایگان به‌زودی اعدام خواهد شد
 

 

حکم تنها مجرم باقی‌مانده حادثه گلپایگان که در آن 3 مامور نیروی‌انتظامی و یک‌پدر و پسر به‌شهادت رسیده بودند، به‌زودی اجرا می‌شود.
ششم دی‌ماه امسال بود که وقتی ماموران نیروی‌انتظامی شهرستان خمین به 3 سرنشین یک خودرو مشکوک شدند بلافاصله دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به‌ فرمان پلیس متواری شد و این آغاز یک تعقیب و گریز مرگبار بود. سرنشینان خودرو فراری 3 برادر تبهکار بودند که در جریان تعقیب و گریزشان با پلیس 3 نفر از ماموران ناجا و 2 نفر از مردم عادی را در شهرستان گلپایگان استان اصفهان به شهادت رساندند.
در جریان این درگیری‌ها یکی از 3 برادر تبهکار با گلوله پلیس از پای درآمد اما 2 برادر موفق به فرار شدند تا این‌که مخفیگاه این 2 متهم نیز در فولادشهر شناسایی و تحت‌محاصره قرار گرفت. در عملیات پلیسی که کارآگاهان استان اصفهان با سرپرستی سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس اصفهان آغاز کردند، یکی دیگر از برادرهای تبهکار کشته شد اما ماموران توانستند برادر سوم را دستگیر کنند.
حالا با گذشت چند روز از این حادثه احمد خسروی‌وفا، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد: حکم اعدام تنها عامل بازمانده این جنایت، پس از طی مراحل قانونی و تأیید حکم توسط دیوانعالی کشور در چند روز آینده اجرا می‌شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/21565/عامل-حادثه-گلپایگان-به‌زودی-اعدام-خواهد-شد