عکس خبر
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان - سومین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع‌مقدس و مقاومت در آستانه هفته دفاع‌مقدس صبح دیروز با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع‌مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در تهران برگزار شد. این پیشکسوتان به صورت ارتباط تصویری با مراکز استان‌ها و در محضر مقام معظم رهبری از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند شدند.

ایسنا- زنگ «جشن غنچه‌ها» صبح دیروز با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در پیش‌دبستانی «صاحب‌الزمان (عج)» محله جامی در تهران نواخته شد.

ایسنا- دره چال کَندی رودخانه دز، دره‌ای دیدنی در استان خوزستان است که بین شمال دزفول و شرق اندیمشک قرار دارد. این منطقه، از جاهای دیدنی دزفول و همچنین از مناطق تماشایی نزدیک اندیمشک به‌شمار می‌رود. مردم دیار اندیمشک، به این منطقه چم سبز می‌گویند. «چم» در زبان لری به معنای کنار رودخانه هم به کار می‌رود. وجود کلمه «سبز» نیز گویا به‌ دلیل وجود گیاهان، سرسبزی و همچنین رنگ آب این منطقه است. این ناحیه به چم سوز هم معروف است. چال کندی از مناطق کمتر دست خورده رود دز است.

ایرنا - دهمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور MPM۱۰ صبح دیروز در سالن اجتماعات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/215315/عکس-خبر