آخرین آلبوم سالار عقیلی در راه است
 
سپردمت به جاده‌ها
 

 

آلبوم موسیقی «سپردمت به جاده‌ها» به آهنگسازی مسعود پیروی و خوانندگی سالار عقیلی یکی از تازه‌ترین محصولات موسیقی است که به زودی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.
مسعود پیروی، آهنگساز اثر، درباره روند شکل‌گیری این آلبوم گفت: «این مجموعه به غیر از یک قطعه، به صورت ملودی مستقل خلق شده و روی این ملودی‌ها، شعرها سروده شده ‌است. در واقع هویت مستقل ملودی بارزترین ویژگی این اثر است، چرا که ملودی‌ها درگیر کلام نبودند و آزادانه خلق شدند. بهترین حالتی که یک قطعه با کلام خلق می‌شود تعامل آهنگساز با شاعر است که در مراوده با هم ملودی و شعر می‌توانند به یک تعامل دوجانبه برسند؛ نه ملودی به طور مطلق روی شعر حاکم باشد، نه شعر به صورت مطلق بر موسیقی حاکم باشد.»
وی با اشاره به روند ضبط این آلبوم ادامه داد: «ضبط بخش ارکستر و سازهای این اثر سه سال پیش و ضبط صدای آقای عقیلی تقریبا یک سال و نیم گذشته صورت گرفته و با توجه به مسائل و مشکلات کنونی، انتشار آن به تعویق افتاد، تا به امروز که در مرحله انتشار اثر هستیم.»
این آهنگساز با بیان اینکه آلبوم «سپردمت به جاده‌ها» دراماتیک است، گفت: «این اثر در عین عاشقانه بودن، درام است که فضای خیلی شاد و روشنی ندارد. در واقع این اثر یک جریان و یک روایت زندگی است و تا حدی سعی کردم لحظه‌هایی از روز و ماه و سال هر کدام از ما در آن تداعی شود.»پیروی درباره حضور سالار عقیلی در این آلبوم بیان کرد: «آشنایی من با سالار عقیلی به زمان ارکستر ملی به رهبری استاد فخرالدینی برمی‌گردد. طی گفت‌وگویی که با ایشان داشتیم، کارها را پسندیدند و این همکاری شکل گرفت.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/211608/سپردمت-به-جاده‌ها