پایان سرقت از مدارس و آموزشگاه‌های البرز
 

 

سارقان اماکن خصوصی، آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی با اعتراف به ۱۵۰ سرقت دستگیر شدند.
در پی ارجاع چندین پرونده سرقت از آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی در مناطق غربی شهرستان کرج به پایگاه دوم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.
بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه دو نفره به وسیله یک دستگاه خودروی پراید فاقد پلاک ابتدا آموزشگاه‌های مستقر در مناطق خلوت را شناسایی کرده و در نیمه‌های شب از روی دیوار وارد اماکن خصوصی، آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی شده و اقدام به سرقت لوازمی از قبیل دینام و پمپ کولر، شیرآلات و ضایعات آهنی می‌کنند.
در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی، ردپای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این پرونده مشاهده کرده و با بررسی موضوع متوجه شدند که او به جرم سرقت دستگیر شده و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.متهم در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، آموزشگاه‌های خصوصی و مدارس غیردولتی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد. همدست متهم هم در شهر کرج به دام افتاد. در ادامه تحقیقات سه مالخر اموال مسروقه نیز در شهرستان‌های کرج و فردیس شناسایی و دستگیر شدند.کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است، حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌کنند.تلاش کارآگاهان برای شناسایی مالباختگان پرونده ادامه دارد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/207990/پایان-سرقت-از--مدارس-و-آموزشگاه‌های-البرز