عکس خبر
 

 

ایسنا- پس از مدتی که شیوع ویروس کرونا شیب نزولی پیدا کرده بود، متأسفانه دوباره با سرعت بیشتری در مازندران جولان می‌دهد تا جایی که در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری فقط تا دیروز ۱۴۴ نفر از افراد مبتلاشده به ویروس کرونا در بخش‌های مختلف را در خود جای داد. همچنین بسیاری از بخش‌ها، نظیر ارتوپدی به بخش کرونا تبدیل شده‌اند و تعداد بالای بیماران نسبت به تعداد پرسنل درمانی کار را برای کادر درمان بسیار سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

ایسنا- بخش بردخون شهرستان دیر در مجاورت خلیج‌فارس قرار دارد. همین همسایگی با دریا سبب شده شغل بسیاری از مردم این بخش صید و صیادی باشد، اما یکی از اصلی‌ترین مشکل مردمانش نداشتن اسکله است. خرداد سال ۱۳۹۴ بود که عملیات ساخت «اسکله خورخان» بردخون با اعتبار اولیه ۵۰میلیارد ریال شروع شد، اما اکنون پس از گذشت نزدیک به ۶ سال از آغاز ساخت آن، کمبود بودجه و تزریق قطره‌چکانی اعتبار باعث شده است تا خبری از تکمیل و آماده‌سازی آن نباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان- استان یزد قطب تولید محصولات کنجدی در کشور است. بیش از ۷۵درصد از واحد‌های فعال در تولید فرآورده‌های کنجدی در شهرستان اردکان متمرکز است. حدود ۱۵۵ واحد تولیدی سنتی و صنعتی در زمینه تولید فرآورده‌های کنجدی در استان یزد در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰ واحد صنعتی و مابقی به صورت صنفی و سنتی مشغول به کار هستند.

تسنیم- در راستای تسریع عملیات واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف تاکنون ۳۵ هزار دوز واکسن برکت در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان بوشهر قرار گرفته است و برای گروه سنی ۶۰سال به بالا که علاقه‌مند به دریافت این نوع واکسن هستند، تزریق می شود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/201908/عکس-خبر