کیوسک
 

 

گاردین
گاردین با تیترِ «فاش شد؛ افشاسازی بزرگ، سوءاستفاده جهانی از سلاح‌های جاسوسی را برملا کرد» جزئیات تحقیق در مورد سوءاستفاده از سلاح جاسوسی سایبری را، که فعالان، سیاستمداران و روزنامه‌نگاران را هدف قرار داده، ارایه داده است. این روزنامه گفته یافته‌ها نشان‌دهنده سوءاستفاده گسترده از پگاسوس -جاسوس‌افزار هک، محصول شرکت اسراییلی NSO- است. گزارش مربوط به این شرکت را سازمان غیردولتی «فوربیدن استوریز» و «عفو بین‌الملل» نوشته‌اند.
واشینگتن‌پست
«نرم‌افزار جاسوسی علیه روزنامه‌نگاران و فعالان به‌ کار گرفته شد» درباره بدافزار اسراییلی پگاسوس و تحقیق بین‌المللی در این‌باره گفته: «نرم‌افزارهای جاسوسی اسراییلی برای هک‌کردن تلفن همراه روزنامه‌نگاران و فعالان جهان استفاده شده. همسر جمال خاشقجی قبل از مرگ این روزنامه‌نگار، هدف این بدافزار بود.» تصویر: «مجتمع آپارتمانی در یکی از قدیمی‌ترین معابر بویسی، ایالت آیداهو. بسیاری از مزارع فروخته شده است تا راهِ آپارتمان‌ها و مراکز خرید باز شود.»
فایننشال‌تایمز
تصویر با عنوان «حمایت دولت؛ مرکل با آسیب‌دیدگان از سیل ملاقات می‌کند»، صدراعظم را در مناطق سیل‌زده آلمان نشان می‌دهد. تیترِ «جانسون و سوناک به قرنطینه می‌روند در حالی که کمبود نیروی کار روز آزادی را متأثر می‌کند» گفته «فروشندگان مواد غذایی درباره کمبودها و افزایش قیمت هشدار داده‌اند، زیرا به کارگران گفته شده به قرنطینه بروند. گروه سوپرمارکت‌ Iceland گفت فروشگاه‌ها به ‌دلیل غیبت گسترده کارکنان تعطیل‌اند.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/201902/کیوسک