... جو پایدار در اکثر نقاط کشور
 

 

داده‌های ماهواره‌های هوا‌شناسی حاکی از این است که امروز در اغلب نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت و از روز پنج شنبه موج جدید بارش و وزش باد از شمال غرب و غرب وارد کشور خواهد شد. خلیج فارس امروز به دلیل جریان بادهای شدید مواج خواهد بود. از چهارشنبه نیز با تقویت جریان‌های شمالی در دریای خزر در غرب سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان و مازندران، بارش پراکنده خواهیم داشت و در سایر مناطق آسمان آرام خواهد بود.
آسمان تهران امروز کمی ابری، در پاره‌ای نقاط با وزش باد و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دمای هوای پایتخت امروز
۸ و ۲- سانتی گراد خواهد بود. از امروز به دلیل پایداری جوی شاهد غبار صبحگاهی در ورامین و رباط‌کریم خواهیم بود و تا پنجشنبه که موج جدید وارد تهران می‌شود این وضعیت ادامه خواهد داشت. اما برای روز جمعه با توجه به الگوی نقشه‌های فعلی بارندگی‌های جدید را در پیش خواهیم داشت.
در شبانه ‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختیاری با کمینه دمای منفی ۱۲ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی‌۲۴ساعت گذشته بوده‌اند. طی روزهای گذشته استان‌های اردبیل و‌ چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و استان‌هرمزگان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/19689/-جو-پایدار-در-اکثر-نقاط-کشور