کیوسک
 

 

واشنگتن‌پست
  یادبود یک نقطه عطف تراژیک؛ عکس یک واشنگتن پست تصویر ادای احترام بایدن و معاون اولش به کشته‌شدگان کرونا در آمریکا را نشان می‌دهد؛ لحظه‌ای سکوت در تلؤلؤ نور 500 شمع روی پله‌های بخش جنوبی کاخ سفید برای گرامیداشت درگذشت 500هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در طول یک سال گذشته. گزارش دیگر این روزنامه، به دادگاه ترامپ پرداخته و نوشته است قضات دادگاه عالی می‌گویند ترامپ نمی‌تواند اظهارنامه مالیاتی را برگرداند؛ این دادگاه همچنین چالش‌های مرتبط با نتیجه انتخابات را رد می‌کند.
 
نیویورک تایمز
  عکس یک نیویورک تایمز هم ادای احترام بایدن در کنار همسرش و کامالا هریس و همسرش به کشته‌شدگان کرونا را نشان می‌دهد؛ یادبود قربانیان ویروس. تاکنون 500 هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده‌اند. گزارش یک نیویورک تایمز به نتایج دادگاه ترامپ پرداخته است؛ قاضی‌های دادگاه عالی پیشنهاد ترامپ برای پنهان‌کردن گزارش‌های مالیاتی‌اش را نادیده گرفته‌اند.
 
گاردین
  عکس یک گاردین نخست‌وزیر انگلیس را نشان می‌دهد که برای روزهای بهتر در مبارزه با کرونا برنامه دارد؛ جانسون نقشه راهی برای روزهای بهتر ارایه داده است، البته با هشدار درباره آمار قربانیان؛ مدارس قرار است در یک فرآیند چهار مرحله‌ای باز شود و نهایتا تمام محدودیت‌ها تا 21 جولای برداشته شود. واکسیناسیون، تست‌گیری گسترده و ارایه گروهای نامه وضعیت کووید برای شهروندان از دیگر موارد این نقشه راه است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/196537/کیوسک