پرسه در بازار
 

 

سنگک در شمال تهران 1300 تومان شد

محمدرضا نظری‌نژاد، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران از آزادپز شدن 34 نانوایی سنگکی شمال پایتخت خبر داد و گفت: قیمت نان سنگک در شمال تهران با وزن 450گرم از دیروز به 1300تومان افزایش یافت. او آزادپز شدن نانوایی‌ها را در ارتقای کیفیت نان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: مردم مناطق شمال تهران از جمله 2، 3 و 6 از هم‌اکنون می‌توانند نان سنگک را با وزن استاندارد و با کیفیت بر سر سفره‌های خود ببرند. نظری‌نژاد تأکید کرد: اجبار نانوایان به استفاده از آرد سهمیه‌ای و بعضا بی‌کیفیت از معضلات نانوایان سنگکی بوده اما از این به بعد آزادپزها از این پس آرد خود را آزاد و کیسه‌ای 52 تا 55‌هزار تومان تهیه خواهند کرد.

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد تأیید نیستند

شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد: دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد تأیید نیست و ادعای دارا بودن هرگونه تأییدیه برای تبلیغ یا فروش دستگاه‌های تصفیه خانگی آب غیرقانونی است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران درخصوص ادعای آلودگی آب تهران و سوءاستفاده برخی از فروشندگان تجهیزات تصفیه آب خانگی از این شایعات، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آب تهران از نظر بهداشت هیچ‌گونه مشکلی ندارد و دفتر حقوقی آبفای استان تهران با شرکت‌هایی از این دست برخورد قضایی خواهد کرد. بنابر گزارش شرکت آب و فاضلاب، اخیرا موسساتی برای فروش دستگاه‌های تصفیه آب با شهروندان تماس گرفته‌اند و ضمن معرفی خود به‌عنوان نماینده آبفا، مردم را به خرید دستگاه‌های تصفیه آب ترغیب می‌کنند.

کاهش نرخ مرغ به 5800تومان

مهدی یوسف‌خانی، رئیس  اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران گفت: قیمت مرغ نسبت به هفته قبل کاهشی جزئی داشته و نرخ آن نسبت به هفته گذشته حدود ۱۰۰تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است. این کالا در خرده‌فروشی‌ها به بهای ۵۸۰۰تومان و در مراکز عمده‌فروشی ۵۳۰۰تومان به فروش می‌رسد. یوسف‌خانی قیمت انواع ماهی را هم بدون تغییر اعلام کرد و گفت: بهای ماهی نیز بسته به عرضه و تقاضاست؛ معمولا در شب عید تقاضا برای ماهی قزل‌آلا افزایش پیدا می‌کند و قیمت این ماهی مقداری گران می‌شود اما این گرانی چندان محسوس نیست. به گفته یوسف‌خانی، در حال حاضر قیمت قزل‌آلا بسته به کیفیت و درشتی آن بین ۱۳‌هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴‌هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

 

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/19442/پرسه-در-بازار