پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

  اگر در مورد اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها همه‌پرسی انجام می‌شد و مردم نظر می‌دادند تکلیف همه مشخص می‌شد ولی افسوس که آقای روحانی دیر در مورد رفراندوم صحبت کردند ولی باز از ایشان متشکریم.
شهروند: واقعا فکر می‌کنید نتیجه همه‌پرسی درباره یارانه‌ چه می‌شد؟!
 چرا روحانی با طرح بحث رفراندوم مغلطه می‌کند؟ مردم می‌دانند که این حرف‌ها پوشش کم‌کاری دولت است.
شهروند: قطعا به دولت آقای روحانی هم انتقاداتی وارد است ولی انبوه مشکلات به ارث رسیده به این دولت به اندازه‌ای است که هرچقدر هم کار و تلاش شود باز هم کاستی و مشکل وجود خواهد داشت.
 پس قول روحانی در گزارش صد روزه به مردم چه شد؟ مردم منتظرند!
شهروند:گزارش  صدروزه را که رئیس ‌جمهوری به آگاهی مردم رساند.
 با درود فراوان به پرسنل و خوانندگان شریف روزنامه وزین «شهروند»: با اعلام رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کانون عالی کارفرمایی ایران مبنی بر اینکه طی سال‌جاری 30 درصد از واحدهای تولیدی تعطیل شده‌اند، خبری که نشان از بی‌توجهی و بی‌برنامگی متولیان امور اقتصادی در سالیان قبل و اکنون که با بی‌توجهی از  کنار آن می‌گذرند، آیا زمان یاری رساندن به این قشر نرسیده است که با قدرت تمام و تصویب قوانینی از جمله کاهش قیمت آب، برق، گاز، بیمه، مالیات، اعطای وام و ... و سایر مواردی که بتواند تولید را گسترش و توان رقابتی را ایجاد کرد که مهمترین آن جلوگیری قاطعانه از ورود کالای نامرغوب به کشور توسط کارشناسان متعهد و متخصص پیشنهاد می‌شود، فراموش نکنیم که ارزش پول ملی وابستگی کاملی به تولیدکنندگان دانش و کالا توسط اقشار فرهیخته دارد. با احترام: ناصر وجدانی_ تهران
شهروند: تذکر بجایی است. واقعا اگر چرخ تولید در کشور به حرکت درآید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. فقط فراموش نکنیم که حمایت از تولید داخلی هم نباید به منزله حمایت از هر تولیدی ولو با کیفیت نازل و نامرغوب باشد.
 تیم ملی فوتبال در این دور از مسابقات جام ملت‌های آسیا باز هم نتیجه‌ای نخواهد گرفت حیف این همه پول و هزینه که صرف این فوتبال و مدیران و بازیکنانش می‌شود.
شهروند: به قول مفسران فوتبال، روی کاغذ کاملا حق با شماست تیم ایران در قیاس با سایر رقبا که تدارک خوبی داشته و سرمایه‌گذاری‌های اصولی روی فوتبالشان انجام داده‌اند شانس چندانی ندارد ولی بیایید کمی هم امیدوار باشیم شاید چاشنی شانس چاره‌ساز باشد!
 این مسئولان و مدیران کشور که دایم در حال موعظه و نصیحت مردم‌اند اگر خودشان فقط 20 درصد به همین حرف‌هایشان عمل کنند و پایبند باشند خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود.
شهروند: 20 درصد؟! شما بگو 5 درصد!


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/19290/پیام-شهروند