ورزش جهان
 

 

اعتراض، دلیل نیمکت‌نشینی مسی
به ادعای کادنا کوپه و به نقل از موندودپورتیوو در یکی از تمرینات قبل از بازی اخیر بارسا در بازی 5 به 5 درون تیمی تمرینی، انریکه، سرمربی تیم به‌عنوان داور از اعلام خطا در چند صحنه روی مسی خودداری کرد که این مسأله عصبانیت مسی را به دنبال داشت. مسی پس از این اتفاق در جمعی خصوصی عنوان کرد از استبداد انریکه در زمین تمرین و نیز در رختکن به‌ستوه آمده است و گویا به دلیل اعتراض، بازی با سوسیداد را از روی نیمکت شروع کرد.

جریمه به سبک پاریسی
ازکوئل لاوتزی و ادینسون کاوانی، 4 روز دیرتر از سایر بازیکنان از تعطیلات ژاویه به تمرین تیم بازگشتند که این موضوع عصبانیت لوران بلان را در پی داشت و او 2 بازیکن خاطی را به تمرین انفرادی و محرومیت از 2 بازی محکوم کرد. بلان دراین‌باره گفت:  «اولویت دادن کارهای شخصی به اهداف تیمی، برای من غیرقابل قبول است و مجبورم کمی سخت‌گیری کنم.»

هلی‌کوپتر اختصاصی برای فرگی
فرگوسن برای دیدار جام حذفی منچستریونایتد مقابل یوویل تاون با هلی‌کوپتر اختصاصی خود در نزدیکی ورزشگاه این تیم دسته دومی فرود آمد. هلی‌کوپتر اختصاصی فرگوسن در نزدیکی ورزشگاه «هوئیش پارک» فرود آمد و او با استقبال ویژه به تماشای بازی آسان تیم سابقش پرداخت.

سالمرگ اوزه‌بیو
یکسال و یکروز قبل در چنین روزی اوزه‌بیو، فوتبالیست  مشهور موزامبیکی‌الاصل پرتغال معروف به مروارید سیاه در سن ۷۱ سالگی از دنیا رفت. مهاجم سابق بنفیکا در ۶۱۴ بازی، آمار خیره‌کننده ۶۳۸ گل را به جای گذاشت. او در تیم‌ملی نیز در ۶۴ بازی ۴۱ گل زد. اوزه‌بیو در دوران فوتبال خود به ۱۱ مقام قهرمانی در لیگ، ۸ جام حذفی، یک مقام قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا و البته کفش و توپ طلای اروپا دست یافت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/18824/ورزش-جهان