پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

   بهترین راه نابودی دشمنان این است که اینها را بیاورند چند روز در تهران تنفس کنند جانشان بالا بیاید!
شهروند: پس دوستان هرچه سریع‌تر به فکر برپایی یک کنفرانس جهانی باشند!

   در جواب انتقاد خواننده‌ای از کافی‌شاپ فرودگاه امام باید بگم حداقل فرودگاه امام 50 کیلومتری از تهران فاصله دارد. توی همین فرودگاه مهرآباد که وسط شهر تهرانه قیمت‌ها حداقل چند برابر داخل شهره. توی ترمینال 4 برای بسته‌بندی یک کارتن از من طلب 20 هزار تومان کردند حتی قیمت‌های روی تابلو را رعایت نمی‌کنند متاسفانه این خود مدیران فرودگاه هستند که مقصرند که هیچ نظارتی ندارند و فقط به فکر اجاره درآوردن هستند و در جواب مردم می‌گویند ما مسئول نیستیم واقعا خدا آخر عاقبت ما را با این مدیران و این نوع مدیریت بخیر کند.
شهروند: آمین!

  اینهایی که دایم برای رسیدن به قدرت دعوا و کارشکنی می‌کنند واقعا خسته نمی‌شوند؟!
شهروند: دوست بزرگوار! این عزیزان کارشان این است. قدرت آنچنان شیرین است که اگر یک بار به دهان کسی مزه کند دیگر به راحتی نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کند. البته اساسا مبارزه برای رسیدن به قدرت فی‌نفسه امر مذمومی نیست مشروط به آن که مبتنی بر قواعد دموکراتیک باشد نه شیوه‌های غیراخلاقی و نادرست.

  گزارش امروزتان درباره هتل‌های میلیونی برای حیوانات خانگی خیلی جالب بود و نشان داد فاصله طبقاتی در جامعه ما از کجا تاکجاست واقعا این جامعه به کجا می‌رود؟
شهروند: پیام‌های زیادی در این‌باره دریافت کرده‌ایم که در بسیاری از آنها شهروندان به اصل توجه و محبت به حیوانات احترام گذاشته بودند اما آنچه مسبب رنجش و انتقاد بود فاصله طبقاتی عمیقی است که در جامعه شکل گرفته و
روز به روز بیشتر هم می‌شود.

   از مسئولان کشور می‌خواهم این قدر به روسیه اعتماد نکنند به‌خصوص الان که بر اثر فشار اقتصادی غرب اوضاع بدی پیدا کرده است هیچ بعید نیست بخواهد در روند مذاکرات ایران و غرب سنگ‌اندازی کند و ایران را هم وارد یک بحران جدی کند.
شهروند: تحلیل بدبینانه این است که روس‌ها دوباره با کارت ایران بازی کنند و تا غرب را به چالش بکشند و تحلیل خوش‌بینانه‌ هم این است که ایران بتواند از این شرایط برای خارج شدن از زیر فشارهای غرب استفاده کند. امیدواریم این ماجرا برای ما پایان خوشی داشته باشد!

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/18493/پیام-شهروند