اخبار كوتاه
 

 

علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در اداره برنامه‌های تئاتر از تمرین‌ گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر فجر بازدید کرد.

علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما، جعفری‌جلوه را انتخاب مناسبی برای شبکه دو دانست و گفت: همواره به این مدیرفرهنگی به‌عنوان یک نظریه‌پرداز و دایره‌المعارف فرهنگ و رسانه نگاه کردم و معتقدم در مدیریت این شبکه نیز موفق خواهد بود.

پوستر سی‌امين جشنواره بين‌المللی موسيقی فجر دیروز 7 دی‌ماه رونمایی شد.

محمود شهریاری از ضبط سری جدید برنامه مردان آهنین با عنوان «مردان پولادی» برای نوروز 94 خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این برنامه نوروز امسال از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

سعید آقاخانی از اکران فیلم سینمایی «لامپ 100» بعد از سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر
خبر داد.

مانی رهنما تا پایان ‌سال‌جاری یک آلبوم تولید و یک کنسرت دو روزه در تالار وحدت اجرا می‌کند

محمودرضا تخشید با حکم معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، به سمت مدیرکل امور نمایش سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

فیلمبرداری «پدر آن دیگری» تازه‌ترین اثر سینمایی یدالله صمدی هفته گذشته تمام شد. جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، حسین یاری، هنگامه قاضیانی در جدیدترین اثر صمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

عکس‌های پشت صحنه فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان به پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل اهدا شد.

فیلم سینمایی «بادیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری وارد شبکه نمایش خانگی شد.

شیراز، تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، میزبان نوای تار و سه‌تار کیوان ساکت با صدای سالار عقیلی می‌شود.

کتاب گویای «طنز و شوخ‌طبعی ملانصرالدین» نوشته عمران صلاحی پس از سه‌سال انتظار مجوز نشر گرفته و به‌زودی راهی بازار می‌شود.

مجموعه «ابله» ‌تا دو هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. این مجموعه به کارگردانی کمال تبریزی با بازی محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهران‌فر، ‌هانیه توسلی،  بهنام تشکر  و ...  در 26 قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.

نشست تقدیر از عوامل سریال «پرده‌نشین» روز شنبه با حضور سیدمحمود، بهروز شعیبی، ویشکا آسایش، هومن برق‌نورد، حامد کمیلی، مصطفی کیایی، مهدی حمزه و سارا بهرامی برگزار شد.

کمدی اجتماعی «داخل سبک شدن» دوباره‌سازی می‌شود. داستین ‌هافمن بازیگر کلاسیک سینما، تازه‌ترین بازیگری است که به جمع عوامل تولید آن پیوسته است.

مسابقه‌ طرح اولیه‌ فیلمنامه سینمایی برای نخستین‌بار در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «شهر» برگزار می‌شود.

محمد معتمدی خواننده آواز ایرانی که پیشتر در دو اپرای عروسکی «مولوی» و «حافظ» با بهروز غریب‌پور همکاری کرده است از پایان یافتن ضبط موسیقی «اپرای سعدی» خبر داد.

نسخه الکترونیکی کتاب «شیار 143» به مناسبت اکران این فیلم برای نخستین‌بار همزمان با رونمایی نسخه چاپی کتاب آن با تخفیف ویژه به دست مخاطبان می‌رسد.

نشست خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد جلیل شهناز دیروز در تالار وحدت
 برگزار شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/17776/اخبار-كوتاه