پایان پلیس‌بازی‌های پسر مأمورنما
 

 

شهروند| پسر جوان سوار بر خودرو پژو پرشیای سفیدرنگ در منطقه لواسانات اقدام به اخاذی از طعمه‌هایش که بیشتر افراد خارجی بودند، می‌کرد. چندی قبل در تماس و مراجعه چند مرد که بیشتر آنها اهل کشورهای همسایه بودند، از گرفتارشدن در دام سرقت یک مرد مأمورنما خبر دادند.مأموران عملیاتی کلانتری در تحقیق از طعمه‌های سارق مأمورنما پی بردند متهم  با  خودرو پژو به شکار مسافرانی می‌رود که بیشتر اتباع خارجه هستند. خودرو متهم مجهز به چراغ ال‌ای‌دی گردان، بلندگو، آژیر و تابلو ایست بود. او با متوقف‌کردن خودرو‌های طعمه‌های خود اقدام به اخاذی از مسافران  می‌کرد.مأموران کلانتری با توجه به اطلاعات به دست آمده، شروع به گشتزنی در منطقه استحفاظی خود کردند که روز شنبه 23 آذر در منطقه لواسانات خودرو پژو پرشیای سفیدرنگ را دیدند که مجهز به چراغ ال‌ای‌دی گردان پلیس بود. مأموران پیش  از اینکه راننده خودرو پا به فرار بگذارد، در عملیاتی غافلگیرانه موفق به متوقف‌کردن خودرو شدند.
مرد مأمورنما که جوانی 27 ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از دستگیری به سرقت‌ها و اخاذی‌هایش اعتراف کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
سرهنگ بهزاد ‌هادي‌پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری پایتخت درباره این خبر با هشدار به شهروندان گفت: «شهروندان به محض مشاهده مأمور انتظامی و پلیس در ابتدا اقدام به رویت کارت شناسایی و حکم مأموریت مأمور پلیس کنند و در مواردی که به موضوع و کارت شناسایی مأموران شک داشتند، به‌طور جد با سامانه 197 تماس بگیرند تا مأموران بازرسی با حضور در محل اقدام به بررسی دقیق ماجرا و بررسی کارت‌های شناسایی کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/177590/پایان-پلیس‌بازی‌های--پسر-مأمورنما-