مخابرات منطقه گلستان در رسیدگی به شکایات مردمی(سامانه 195) رتبه اول کشوری را کسب کرد
 

 

شربتدار:گلستان | به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات گلستان :سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.
نظر به حساسیت واهمیت در جلب حداکثری رضایت مشتریان وپیگیری وپاسخگویی به شکایات سامانه 195 در حوزه مدیریت منطقه گلستان تحت نظر مستقیم مدیریت دفترمدیر منطقه صورت می پذیرد. همچنین شکایات سامانه فوق توسط مدیریت منطقه گلستان ومعاونت حقوقی تنظیم مقررات مخابرات ایران ومنطقه شمال شرقی سازمان تنظیم مقررات به طور مستقیم رصد می گردد .

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/164705/مخابرات-منطقه-گلستان-در-رسیدگی-به-شکایات-مردمی(سامانه-195)-رتبه-اول-کشوری-را-کسب-کرد