عکس نوشت
 

 

آیدین آغداشلو با انتشار تصویری از خود و جمشید مشایخی در اینستاگرام، در سوگ او نوشت: «دوام رفاقتمان با جمشید مشایخی به سال‌های دراز رسید و حالا که رفته، پشتم خالی مانده است. هرکدام که می‌روند، خالی‌تر و بی‌پناه‌تر می‌مانیم و حلقه رذالت اطرافمان تنگ‌تر می‌شود و چون دیر یا زود ما هم می‌رویم. حلقه رذالت هم ماندگار نمی‌شود. مانند انگلی که با مرگ میزبانش، او هم می‌میرد. جمشید مشایخی آقای به تمام معنا بود، اما دل‌شکسته بود و دل‌شکسته ماند که شأن جایگاهش بجا نیامد و شاید هم حق با او بود. وقتی قرار شد نقش کمال‌الملک را بازی کند، علی حاتمی از من خواست نقاشانه قلمو در دست‌گرفتن را یادش بدهم، اما وقتی شروع کرد، دیدم خودش نقاش تمام و کمال است! و به خودش گفتم.»

باشگاه نفت آبادان در تعطیلات نوروز ورزشگاه تختی شهر آبادان را که میزبان هیچ مسابقه‌ای نبود، میزبان هواداران کرد. بسیاری از هواداران و مسافرانی که در تعطیلات نوروز در آبادان حضور داشتند، از قسمت‌های مختلف این ورزشگاه دیدن کردند.

گریم جدید لعیا زنگنه برای  نقش حلیمه در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی.

حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران روز گذشته در اردوی تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور پیدا کرد و با کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد و به صحبت پرداخت.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/158515/عکس-نوشت