هشتگ‌ روز
 
#پراید ‏# عبدالرضا_کاهانی#وقت_داریم_حالا
 

قیمت خودروی پراید به رقم باورنکردنی و حیرت‌انگیز به 45‌میلیون تومان رسیده و طبیعتا این اتفاقی نیست که مردم هیچ واکنشی به آن در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند. اگر در شبکه‌های اجتماعی ازجمله توییتر فعال بوده باشید،‌ بدون هیچ تردیدی در جریان داغ‌شدن هشتگ پراید قرار گرفته‌اید. اعتراضات به این بالارفتن قیمت خودرو به بالاترین حد خود رسیده و نکته اینجاست که هیچ‌کسی نمی‌داند این گرانی‌ها تا کجا پیش خواهد رفت. با این حال بد نیست به چند توییت اعتراضی و کنایه‌دار کاربران در شبکه اجتماعی توییتر نگاهی بیندازیم. البته به این نکته هم توجه کنید که به پایان‌رسیدن محصولات سایپا در عرض 45دقیقه بعد از گرانی‌ها هم باعث انتقاد شدید مردم از رفتارهای خودشان شد!
از طرف پراید: خب بچه‌ها بی‌زحمت یه هول ریز بدید، منم ۱۰۰تایی شم.
نمی‌دونم اعتراض‌ها به گرونی رو باور کنم یا تموم‌شدن پیش‌فروش محصولات سایپا در 45دقیقه.
اونایی که امروز تو سایت سایپا پراید خریدن، فردا میرن 10‌میلیون تومن دیگه واریز می‌کنن. مسئولای سایپا یه وقت واسه باخت  به الریان و حذف از لیگ قهرمانان احساس ناراحتی نکنن.
واقعا به کسی که برای خرید پراید 45میلیونی ثبت‌نام می‌کنه، باید چی بگیم؟
من جای مدیرعامل سایپا و ایران‌خودرو بودم، بازم صبر می‌کردم، ما مردم پتانسیل خرید پراید 100میلیونی داریم.
باورتون میشه پراید از 7‌میلیون رسید به 45میلیون؟!
 
روز گذشته توییت عبدالرضا کاهانی درباره موارد ممیزی در فیلم وقت داریم حالا که چند‌سال است بلاتکلیف مانده؛ در فضای ‏مجازی بحث‌های بی‌پایانی را موجب شد.‏ کاهانی خطاب به کاربران فضای مجازی نوشته بود:   «وظیفه دارم اطلاع دهم فیلم #وقت_داریم_حالا پس از چند‌سال توقف، با ‏سانسور شدید می‌تواند نمایش داده شود. من موافق اکران نیستم شما چه‌طور؟‎ ‎در این راستا موارد سانسور شده از سوی ‏‏#وزارت_ارشاد با دستخط خودشان تقدیم می‌شود.» کاهانی متن کامل ممیزی‌های وارد شده از سوی وزارت ارشاد را نیز منتشر کرده که شامل حذف کامل چند سکانس، مواردی ‏چون حذف چند دیالوگ، حذف چند علامت و صدا، حذف پلان‌های نزدیک بازیگران زن در چند سکانس و مواردی از این دست ‏است. موضوعی که صدای عده‌ای از کاربران فضای مجازی را درآورده‌. مثلا کاربری نوشته: «این که خیلی خوبه، رسما ‏‏#سانسورچی یک فیلمنامه جدید نوشته. با این حساب ممکنه خیلی از فیلم‌هایی که با اما اگر اکران شدند و دیدیم فیلم‌های دیگری ‏بوده باشند‎. ‎‏» کاربران دیگر هم هر کدام از زاویه‌ای به این اتفاق پرداخته بودند. مثلا یکی از کاربران با انتشار دو عکس از یک کارتون برای ‏گروه سنی زیر شش‌سال که یکی از آنها عکس اصلی و دیگری عکس سانسور شده کاراکتر بود که در تلویزیون ایران به نمایش ‏درآمده، نوشت:‏‎ ‎تناقضی که بچه‌های ایران ‏باهاش مواجهند، بعدها در نوجوانی و بزرگسالی خیلی زیاد خودش رو نشون میده».     ‏


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/155520/-هشتگ‌-روز