مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:
 
خانه تکانی قطعات آرامستان شهر اصفهان در حال انجام است
 

 

اصفهان –  بهمن راعی
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، از 15 بهمن ماه خانه تکانی قطعات آرامستان شهر اصفهان آغاز شده، در حال انجام است و تا ١۵ اسفند ادامه دارد.  به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، سید رضا جعفریان فر در سلسله نشست های خبری "سه شنبه ها با رسانه" با اشاره به اینکه آرامستان باغ رضوان، آرامستان مرکزی اصفهان دارای یک هزار و 305 هکتار عرصه است که 170 هکتار آن فضای سبز است، اظهار کرد: در فاز سه 10 هکتار دیگر به عرصه فضای سبز آرامستان اصفهان اضافه می شود. وی گفت: آرامستان اصفهان از ۶ فاز تشکیل شده که دو فاز آن مورد بهره برداری قرار گرفته و سه فاز در حال احداث است.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیاز به اصلاح هندسی برخی بخش های آرامستان اصفهان وجود داشت که طراحی این کار انجام شده و در آینده اجرایی می شود، گفت: دفن اموات در آرامستان اصفهان در فاز های اول و دوم انجام می شود. همچنین یک قطعه برای ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان و قطعه ای برای مفاخر، نام آوران، هنرمندان، صدیقین و قهرمانان در نظر گرفته شده است.
جعفریان فر تصریح کرد: همچنین برای کنترل ترافیک در این محدوده، دوربین های مداربسته افزایش یافته است. یکی دیگر از اقدامات در راستای تحقق خدمات مورد نیاز شهروندان اجرای عملیات عمرانی اصلاح ورودی آرامستان از سمت خیابان جی است که مشکلات ترافیکی این بخش را به شدت کاهش می دهد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه درصدد هستیم تا سالن های ترحیم و غذاخوری را به این مجموعه اضافه کنیم، اظهار کرد: این طرح بعد از انتخاب سرمایه گذار از سوی سازمان مشارکت های شهرداری اصفهان، اجرا می شود. جعفریان با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در فضای آرامستان، سامانه ثبت اتوماتیک خودروهای ورودی به این مکان، را در دست اجرا داریم، اظهار کرد: علاوه بر تامین امنیت بیشتر، با اجرای این طرح ترددها به صورت دقیق ثبت و در آمارگیری ها از آن استفاده می شود. وی با بیان اینکه توسعه اپلیکیشن سازمان آرامستان شهرداری اصفهان در سال جاری انجام شد و همه خدمات مورد نیاز مردم بر روی این نرم افزار قرار گرفته است تا دیگر بدون مراجعه حضوری بسیاری از خدمات به شهروندان عرضه شود، گفت: همچنین در سال جاری المان های نام آوران در ورودی قطعه نام آوران نصب شد.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/155473/خانه-تکانی-قطعات-آرامستان-شهر-اصفهان-در-حال-انجام-است