تیتربازی
 

 

هادی عقیلی، مربی تیم جوانان
هادی عقیلی، مدافع پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال و پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انجام داد، درنهایت به ‌عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه شد. او مدرک مربیگری A آسیا را دارد.

بازگشت پوگبا منتفی شد
فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس خیال هواداران یوونتوس را درباره بازگشت پوگبا به این تیم راحت و این موضوع را منتفی اعلام کرد و سپس تأکید کرد که الگری سرمربی و دیبالا مهاجم این تیم هم به کار خودشان در تورین ادامه خواهند داد.

همگروهی ایران و آمریکا
گروه‌بندی رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد روسیه مشخص شد. در این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم برتر دنیا روزهای ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود، تیم ایران که با نفرات امید خود در این رقابت‌ها شرکت می‌کند با تیم‌های آمریکا، گرجستان و مغولستان همگروه شد. نخستین مسابقه ایران با مغولستان است و سپس به ترتیب مقابل آمریکا و گرجستان قرار می‌گیرد.

انتخابات ۸ فدراسیون در اسفند
سرانجام زمان برگزاری انتخابات ریاست 8 فدراسیون ورزشی اعلام شد. بر همین اساس انتخابات فدراسیون ورزش کارگری 5 و انتخابات فدراسیون قایقرانی 7 اسفند ماه برگزار می‌شود. انتخابات فدراسیون‌های ووشو، ‌هاکی،‌ سه‌گانه، کاراته، جودو و ناشنوایان نیز به ترتیب در تاریخ‌های 12، 21، 22، 23، 25 و 26 اسفند برگزار خواهد شد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/154818/تیتربازی