شهروند| در سالهای اخیر که فروش اینترنتی بلیت مسابقات فوتبال رواج پیدا کرده، شاید کمتر به یاد داریم که بهدلیل تمامشدن زودهنگام بلیت، جنجال به راه بیفتد. این اتفاق بهواسطه احتمال فینالیستشدن پرسپولیس که اتفاقی تاریخی به حساب میآید، در سامانه اختصاصی بلیتفروشی این باشگاه رخ داد.
روز شنبه هواداران پرسپولیس که تصور نمیکردند حضورشان در ورزشگاه اینقدر با سختی همراه باشد، از صبح تا عصر درگیر خرید بلیت اینترنتی دیدار با السد بودند، اما خیلی از آنها به دلیل استقبال بیسابقه ناکام ماندند. اختلال چند ساعته در سامانه بلیتفروشی باشگاه پرسپولیس و سردرگمی هواداران باعث شد تا خیلی از آنها نسبت به باشگاه بیاعتماد شوند. از سوی دیگر، آنهایی که جزو هواداران دوآتشه پرسپولیس هستند، شاید حاضر باشند هر مبلغی پرداخت کنند تا این بازی را از نزدیک ببینند. در همین راستا، بازار سیاهِ بهراهافتاده در برخی از سایتها که قیمت بلیت این بازی را تا مرز 4میلیون تومان هم پیش برد، باعث ورود پلیس و دستگاههای نظارتی به این ماجرا شد. طبق اعلام مدیر روابطعمومی باشگاه پرسپولیس، پلیس فتا به این ماجرا ورود و آنهایی را که بلیتها را بعد از خریداری با قیمتهای گزاف به فروش رساندند، شناسایی کرده است. خمارلو در صحبتهای خود هر گونه شائبه را در ماجرای بلیتفروشی این بازی رد کرده و میگوید: «دستگاههای نظارتی روی این سامانه کاملا نظارت دارند و قطعا هیچ قصد و غرضی در اختلالی که در سایت به وجود آمده، وجود نداشته است.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم حضور همزمان 250هزار نفر در سامانه بلیتفروشی را دلیل این اختلال دانسته و از فروختهنشدن 9هزار بلیت با وجود اتمام بلیتفروشی اینترنتی خبر داده است. این موضوع امید را در دل برخی از هواداران پرسپولیس زنده نگه داشته تا شاید آنها بتوانند از نخستین ساعات صبح سهشنبه به ورزشگاه آزادی بروند و بلیت کاغذی تهیه کنند.