تریبون
 

 

پری صابری: دوست دارم تئاتر کار کنم و زمانی که مشغول کار تئاتر هستم احساس زنده بودن می‌کنم. وقتی روی صحنه نیستم احساس می‌کنم به آخر دنیا رسیده‌ام. این روحیه را از زمان شروع به کارم تا امروز حفظ کرده‌ام.
کامران شیردل: از سینما متنفرم و ٤٠سال است که فیلم نمی‌بینم. یک بار با یکی از دوستان ایتالیایی خودم بودم که با ابراهیم گلستان روبه‌رو شدم، آدم خوش برخورد و فهیمی بود اما من از او خوشم نمی‌آید. گلستان در سینمای ایران تاثیر داشته ولی فحاش است و در کنارش هنرمند.
وحید تاج: در 3-2 سال اخیر یک فستیوال دیگر با نام فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی هم راه‌ انداختند که خیلی راحت پول 100تا هنرمند را خوردند. ما که موسیقی کار می‌کنیم انگار کارمان دزدی است. شما نگاهی به سیاست‌های صدا و سیما در قبال نمایش ندادن سازهای موسیقی بیندازید... عجیب نیست؟
مینا نوروزی: وقتی یک فوتبالیست نقش اصلی یک اثر را بازی می‌کند و سوپراستار می‌شود نشانه بی در و پیکر بودن سینما است و باعث می‌شود که بازیگران پیشکسوت کنار گذاشته شوند.
امیرعابدینی: در جلسات متعدد از علی کفاشیان شنیدم که معتقد بود کی‌روش به دنبال ایجاد تنش است. آقای تاج هم در یک جلسه خاص که برخی اصحاب رسانه در آن حضور داشتند، ادعا کرد که باید کی‌روش را تا پایان جام‌جهانی تحمل کنیم، چون بهانه‌های کی‌روش تمام‌شدنی نیست و هر روز یک بهانه جدید می‌گیرد. با این حال، همین نظام مدیریتی برای مصون‌ماندن از فشار مردم و پنهان‌شدن پشت کی‌روش با او مذاکره می‌کنند که قراردادش را تمدید کند.
زلاتکو دالیچ: درست است که ما در فینال شکست خوردیم، اما من از عملکرد تیمم راضی هستم. این یک جام‌جهانی فوق‌العاده برای ما بود که بازی به بازی پیش رفتیم تا به فینال برسیم. در فینال هم ما تیم بهتری بودیم و این حس ماست. باید به دستاوردی که داشتیم، افتخار کنیم/ برانکو دوست خوب من است که امیدوارم بتواند تیمش را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/138104/تریبون