مردم واکنش رئیس‌جمهوری کرواسی به شکست‌شان در جام‌جهانی را دوست داشتند
 
فوتبال را فراموش کن
 

 

شهروند| بیش از هر چیزی باید فوتبال را فراموش کرد، در این جام‌جهانی شور و هیجان و ناامیدی هواداران شگفت‌انگیز بود. شاید کسی که بیش از همه این موضوع را درک کرد و به آن رسید کولیندا گربر کیتارویچ، رئیس‌جمهوری کرواسی بود و او قلب مردم و رسانه‌های اجتماعی را به همین دلیل به دست آورد.
به نظر می‌رسد جلب توجه او در رسانه‌های اجتماعی و میان مردم از پروازی در هواپیمای غیربیزینس بود. او در شبکه‌های اجتماعی ترند شد و بارها و بارها اسمش در حرف‌های مردم آمد. عکسش را به اشتراک گذاشتند و همه او را ستایش کردند.
   (لاکانی) :   رئیس‌جمهوری زن کرواسی، با طرفداران سوار هواپیما شد و در میان مردم در ورزشگاه تیم خود را تشویق کرد. یک کشور با چنین ویژگی‌هایی، مستحق همه‌چیز در جام‌جهانی است.
ظاهرا او بیشتر بازی‌ها را از جایگاه عادی تماشا کرده است.
(ARIEL TANHUECO ) احترام بزرگ به رئیس‌جمهوری کرواسی:  
او یک بازی را هم از دست نداد.
سفر با پرواز غیربیزینس
همیشه در میان طرفداران بود.
او برای فوتبال ارزش قایل است.
همه او را دوست دارند.
 (anand mahindra) نماینده مجلس هند. در واتس‌آپ این خبر را دریافت کردم. این باورنکردنی است اگر درست باشد. «او با هواپیمای عادی به روسیه رفت و در کنار تماشاگران فوتبال را تماشا کرد تا این‌که شناخته شد و به جایگاه وی‌آی‌پی رفت. او ناراضی بود، چون در وی‌آی‌پی مجاز به پوشیدن لباس تیم‌ملی کرواسی نبود. هویت او: رئیس‌جمهوری کرواسی».
لباس‌های او الهام‌بخش و فوق‌العاده بود.
در حالی که رهبران کشورهای دیگر لباس‌های تیره و رسمی می‌پوشیدند، او تمام لباس‌هایش را با توجه به پرچم کرواسی انتخاب کرد. انگار او پرچم کرواسی را به شکلی شیک به لباس تبدیل کرده بود.
(لئونارد نصیر) باید نگاه کنید تا بفهمید کولیندا گربر کیتارویچ به شما نگاه می‌کند، اما به نظر می‌رسد لوکا مودریچ شما را نگاه می‌کند.
(فوزیه شیخ) کولیندا گربر کیتارویچ، رئیس‌جمهوری کرواسی با توجه به نگرش فوق‌العاده‌ای که به ورزش دارد، در مراسم جام‌جهانی 2018 قلب همه را به دست آورد.
حتی وقتی در زمان اهدای جوایز باران می‌بارید، او اهمیتی نمی‌داد.
(Sir Ravindra Jadeja ) کولیندا گربر کیتارویچ، رئیس‌جمهوری کرواسی قلب مردم را دوباره به تپش انداخت. ایستادن در باران بدون چتر و در آغوش گرفتن بازیکنانی که خیس بودند و مدال دادن به آنها.
جشن او متوقف نشد.
(ELMENS) رئیس‌جمهوری کرواسی، جشن در رختکن یک چیز دیگری است.
در حقیقت آیا فرانسه واقعا قهرمان جام‌جهانی است؟
(PicPublic) به نظر من برنده جام‌جهانی این زن است.
رئیس‌جمهوری کرواسی
امانوئل مکرون نیز یک نمایش خوب را به صحنه برد. اما در این مرد هیچ علامتی از پرچم فرانسه نیست، در صورتی که او یک پرچم است، یک ملت است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/138097/فوتبال-را-فراموش-کن