خرده خبر
 

 

مراکش دست‌بردار جام‌جهانی نیست!
پادشاه مراکش به مسئولان این کشور دستور داده است که برای بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۳۰ فیفا نامزد میزبانی شوند. این درحالی است که چند روز قبل این کشور در رقابت با 3کشور از قاره آمریکای شمالی (آمریکا، مکزیک و کانادا) برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی 2026 بازنده شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد مراکشی‌ها دست‌بردار گرفتن میزبانی جام‌جهانی نیستند.


شکایت فیفا از عربستانی‌ها
در پی مشکلات سیاسی بین عربستان و قطر، برخی از شبکه‌های سعودی در خرید بازی‌های جام‌جهانی از بین ‌اسپورت که حتی پخش بازی‌ها را دارد خودداری کردند و به‌صورت غیرقانونی بازی‌ها را پخش کرده‌اند. این موضوع باعث شده تا فیفا اعلام کند از شبکه‌هایی که به صورت غیرقانونی بازی‌ها را پخش کردند، شکایت می‌کند.


توهین آرژانتینی‌ها به سامپائولی
توقف آرژانتین برابر ایسلند باعث خشم برخی از هواداران آلبی سلسته شد و آنها ناراحتی خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند. بیشترین انتقادها از خورخه سامپائولی (سرمربی) و ویلی کابایرو (دروازه‌بان) بود و برخی هواداران با توهین‌های شدید به آنها حمله کردند.


 کمپ ژرمن‌ها شیرآب هم ندارد‍!
شاید تصور همگان این بود که قهرمان دوره قبل جام‌جهانی بهترین امکانات را در روسیه داشته باشد، اما صدای اعتراض یواخیم لو و شاگردانش به خاطر امکانات پایین کمپ تمرینی «واتوتینکی» بلند شده است. کار تا آن‌جا بالا گرفته که حتی یواخیم لو با رئیس تیم‌های ملی آلمان درباره‌ این موضوع جروبحث کرده و از عمل نکردن او به قول‌هایش گلایه‌مند بوده است. این خبر از آن‌جایی تعجب‌برانگیز است که همواره ژرمن‌ها به داشتن نظم و دیسیپلین مشهور هستند، اما گفته می‌شود کمپ آلمان حتی شیرآب هم ندارد!


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/135573/خرده-خبر